Spletna stran brez obiska je kot trgovina brez obiskovalcev. Naj bo še tako lepa in kvalitetna, učinka ne bo. Kaj lahko torej naredimo, da bo spletna stran imela veliko obiska? Eden od načinov je – SEO optimizacija.
Dewesoft je po 20 letih obstoja podjetja oktobra 2019 imel mesečno približno 5.000 ljudi na spletni strani. Z nekaj ključnimi spremembami so po enem letu povečali obisk na 40.000 ljudi mesečno. Kako? Z določenimi spremembami in prav urejeno vsebino.
Kako konkretno to naredimo, bo povedal Peter na seminarju “Kako biti prvi v Googlu – SEO optimizacija”.
Na seminarju boste izvedeli:
- kako povečati obisk vaše spletne strani,
- pomen in moč SEO optimizacije,
- kako narediti analizo ključnih besed,
- kaj je on-site in kaj off-site optimizacija,
- kako priti do zunanjih povezav,
- kaj vam pove statistika in kako spremljati rezultate (orodja za to),
- primer slabe prakse vs. primer dobre prakse,
- …
Po koncu seminarja boste vedeli, kaj vse vpliva na obisk vaše spletne strani in kako to izboljšati.
Kdaj? Torek, 1. marec, od 17.00 do 18.30
Kje? ZOOM
Koliko? Brezplačno
Predavatelj? Peter Mesarec
Zakaj? Za več obiska na vaši spletni strani in s tem več uspehov.
Kdo je Peter Mesarec?
Peter Mesarec se s spletnim marketingom ukvarja že več kot 15 let. V različnih pozicijah je videl mnogo tistega, kar deluje in verjetno še več tistega, kar ne deluje (ne le marketinško, verjetno celo bolj organizacijsko). “Zato me (skoraj) nič več ne preseneti, I’ve seen it all,” se nasmeje.
Sicer je tudi predavatelj in avtor več knjig s področja marketinga. Za več kot to ga boste pa lahko vprašali na seminarju “Kako biti prvi na Googlu – SEO optimizacija”.
Več na: seos.si

Kako izgledajo naši ZOOM seminarji?
Dogodek je namenjen inovativnim potencialnim podjetnikom, novim in obstoječim inovativnim startup podjetjem in nasploh vsem podjetnim po duši.
E-delavnica je del vrste dogodkov, ki jih Katapult pripravlja v okviru operacije SIO-KATAPULT 2020-22.