Dostikrat se sprašujemo, katere marketinške akcije nam delujejo in katere ne. Pri tem je pomembno dati subjektivnost na stran in pogledati – statistiko. Številke jasno pokažejo, kakšne rezultate je prinesla posamezna akcija.

Na delavnici bomo pogledali:

  • brezplačna orodja za spremljanje statistike spletne strani,
  • plačljiva orodja za spremljanje statistike spletne strani,
  • kaj nam posamezen podatek pove,
  • kako glede na podatke prilagodimo spletno stran, da si povečamo obisk in izboljšamo prodajo

Po koncu delavnice bo vsakdo znal na svoji spletni strani pregledati statistiko in ugotoviti, kaj mora še izboljšati ter kaj ohraniti, da si poveča obisk in prodajo. 

Vabljen/-a: 

Kdaj? V četrtek, 17. 12., od 17.00 do 20.00

Kje? Virtualno preko Zooma

Koliko? Brezplačno

Zakaj? Ker te statistika jasno vodi, kam vlagati za boljše rezultate.

Predavatelja: Peter Mesarec in Primož Rome

Peter Mesarec se s spletnim marketingom ukvarja že več kot 15 let. V različnih pozicijah je videl mnogo tistega, kar deluje in verjetno še več tistega, kar ne deluje (ne le marketniško, verjetno celo bolj organizacijsko). “Zato me (skoraj) nič več ne preseneti, I’ve seen it all,” se nasmeje.

Sicer je tudi predavatelj in avtor več knjig s področja marketinga. Za več kot to ga boste pa lahko vprašali na delavnici “Kako biti prvi na Googlu – SEO optimizacija”. Več na: seos.si

Primož Rome je en ključnih ljudi v Dewesoftu, podjetju, ki posluje v 50-ih državah sveta. Ne le, da je vodja področja Latinske Amerike, ampak je tudi ključni za spletne vsebine in marketing. Rezultati dokazujejo, da več kot očitno – obvlada. Zato smo ga prosili, da svoja znanja in praktične primere podeli tudi na delavnici “Kako biti prvi v Googlu – SEO optimizacija”.

Sicer pa ljubitelj adrenalinskih športov, hribolazec, nekateri bi rekli celo “nor’c”, ki poizkusi  – vse. Tako je s svojimi norimi idejami tudi nepogrešljiv člen v marketinških akcijah Dewesofta.

dgd

Dogodek je namenjen inovativnim potencialnim podjetnikom, novim in obstoječim inovativnim startup podjetjem in nasploh vsem podjetnim po duši.

E-delavnica je del vrste dogodkov, ki jih Katapult pripravlja v okviru operacije SIO-KATAPULT 2020-22.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

Več informacij na sio@katapult.si.