Spletna stran brez obiska je kot trgovina brez obiskovalcev. Naj bo še tako lepa in kvalitetna, učinka ne bo. Kaj lahko torej naredimo, da bo spletna stran imela veliko obiska? Eden od načinov je – SEO optimizacija.

Dewesoft je po 20 letih obstoja podjetja oktobra 2019 imel mesečno približno 5000 ljudi na spletni strani. Z nekaj ključnimi spremembami so po enem letu povečali obisk na 40.000 ljudi mesečno. Kako? Z določenimi spremembami in prav urejeno vsebino.

Kako konkretno to naredimo, bosta povedala Primož in Peter na delavnici “Kako biti prvi v Googlu – SEO optimizacija”.

Na delavnici boš izvedel:

  • pomen in moč SEO optimizacije;
  • analiza ključnih besed,
  • on-site optimizacija,
  • off-site optimizacija,
  • kako do zunanjih povezav
  • statistika, spremljanje rezultatov (orodja za to),
  • primer slabe prakse vs. primer dobre prakse,

Torej boš po koncu delavnice vedel, kaj popraviti na svoji spletni strani, da si povečaš obisk. 

Vabljen/-a: 

Kdaj? V ponedeljek, 14. 12., ob 17.00

Kje? Virtualno preko Zooma

Koliko? Brezplačno

Zakaj? Ker boš tako imel več obiska na svoji spletni strani.

Delavnica je že zapolnjena, tako da prijave niso več možne.

Predavatelja: Peter Mesarec in Primož Rome

Peter Mesarec se s spletnim marketingom ukvarja že več kot 15 let. V različnih pozicijah je videl mnogo tistega, kar deluje in verjetno še več tistega, kar ne deluje (ne le marketniško, verjetno celo bolj organizacijsko). “Zato me (skoraj) nič več ne preseneti, I’ve seen it all,” se nasmeje.

Sicer je tudi predavatelj in avtor več knjig s področja marketinga. Za več kot to ga boste pa lahko vprašali na delavnici “Kako biti prvi na Googlu – SEO optimizacija”. Več na: seos.si

Primož Rome je en ključnih ljudi v Dewesoftu, podjetju, ki posluje v 50-ih državah sveta. Ne le, da je vodja področja Latinske Amerike, ampak je tudi ključni za spletne vsebine in marketing. Rezultati dokazujejo, da več kot očitno – obvlada. Zato smo ga prosili, da svoja znanja in praktične primere podeli tudi na delavnici “Kako biti prvi v Googlu – SEO optimizacija”.

Sicer pa ljubitelj adrenalinskih športov, hribolazec, nekateri bi rekli celo “nor’c”, ki poizkusi  – vse. Tako je s svojimi norimi idejami tudi nepogrešljiv člen v marketinških akcijah Dewesofta.

Delavnica je že zapolnjena, tako da prijave niso več možne.

dgd

Dogodek je namenjen inovativnim potencialnim podjetnikom, novim in obstoječim inovativnim startup podjetjem in nasploh vsem podjetnim po duši.

E-delavnica je del vrste dogodkov, ki jih Katapult pripravlja v okviru operacije SIO-KATAPULT 2020-22.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

Več informacij na sio@katapult.si.