Kako razviti podjetno miselnost?

.

George Deriso, en najbolj priznanih profesorjev podjetništva, ki je 11 let deloval v Applu in tudi sam postavil 9 startupov, nam bo povedal:

  • kaj dejansko pomeni “imeti pravo miselno naravnanost”,
  • kako razvijemo tako razmišljanje,
  • kaj nam to prinese,
  • kako to natrenirmo, da nam postane navada.

Če to imaš, so vsi nadaljni koraki podjetništva bistveno bolj enostavni, hitri in učinkoviti. Ali recimo tako – če tega nimaš, je skoraj nemogoče ustvariti res veliko zgodbo uspeha. 

Kdaj? Torek, 26. oktober, od 17.00 do 18.30 ure

Kje? Vitualno preko Zooma., lahko pa pridete tudi na Katapult v Trbovlje (ja, George je tu, pri nas)

Koliko? Brezplačno

Zakaj? Ker si verjetno želiš poslovnega uspeha, ki ga boš hitreje in lažje dosegel s to pravo miselno naravnanostjo.

Prijava na seminar >>

Predavatelj: George Deriso

George Deriso je v 11 letih delovanja v Apple-u ustanovil 6 novih poslovnih enot, ki še danes delujejo. Kot podjetnik je ustanovil 9 startup-ov, zadnjih 16 let pa predava predmet podjetništvo na univerzi v Koloradu in mentorira v podjetjih.

Rad ima Slovenijo, zato je prav vesel, da je po dolgem času spet med nami.


“Ask yourself how to use business as a tool how to make this world a better place.” George Deriso

Prijava na seminar >>

dgd

Dogodek je namenjen inovativnim potencialnim podjetnikom, novim in obstoječim inovativnim startup podjetjem in nasploh vsem podjetnim po duši.

E-delavnica je del vrste dogodkov, ki jih Katapult pripravlja v okviru operacije SIO-KATAPULT 2020-22.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

Več informacij na sio@katapult.si.

“Vse bi delal, samo prodajal ne bi.”

Mnogi se prodaje izogibajo v velikem loku ali pa nanjo gledajo kot nujno zlo.

Vendar ne rabi biti tako. Na prodajo lahko pogledamo tudi iz drugega zornega kota … In tako doprinesemo k lastnemu uspehu in uspehu podjetja. Prenesi si brezplačno e-knjigo o prodaji.

KLIKNI ZA PRENOS!