Kdaj je produkt najbolj primeren za trg

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

V Katapultu v petek, 21. februarja 2020, ob 10. uri pripravljamo promocijsko-motivacijski dogodek, na katerem bomo govorili o tem, kdaj je izdelek že dovolj zrel za umestitev na trg. Dvourni dogodek je namenjen inovativnim potencialnim podjetnikom, novim in obstoječim inovativnim startup podjetjem.

V uvodnem delu bo Urša Poznič Goršek, direktorica Katapulta, predstavila zanimive podjetniške zgodbe in izzive Katapultovih inkubirancev, pa tudi aktualne razpoložljive finančne spodbude na področju podjetništva, ki jih zagotavljata agencija SPIRIT Slovenija in Slovenski podjetniški sklad (SPS).

Drugi del dogodka namenjamo interaktivni debati o tem, kdaj je produkt najbolj primeren za umestitev na trg, na kaj v prvi fazi ne smemo pozabljati in kaj morebiti lahko izpustimo ter damo temu poudarek pozneje. Kaj je potrebno pri nadaljnjem razvoju produkta upoštevati in kako slediti potrebam kupcev ali pa njihove potrebe celo ustvarjati.

Udeleženci bodo imeli po delavnici možnost osebno preizkusiti BCI – Brain Computer Interface tehnologijo z dr. Mašo Jazbec in se tako prepričali, da je pravzaprav vse mogoče.

Program:

  • Od 10.00 do 10.30: Predstavitev Katapulta in razpoložljivih finančnih spodbud na področju podjetništva, ki jih zagotavljata agencija SPIRIT Slovenija in Slovenski podjetniški sklad (Urša Poznič Goršek, CEO Katapult)
  • Od 10.30 do 12.00: Kdaj je produkt najbolj primeren za trg? (David Knez, QuickShoeLace)

Če potrebujete dodatne informacije o dogodku, nas lahko kontaktirate na: info@katapult.si ali po telefonu +386 (0)3 56 12 420. Prijave na dogodek sprejemamo na PR@katapult.si.

Na slikah so utrinki z januarskega dogodka »S Katapultom do novih priložnosti«.