Nekoč je živel podjetnik, ki je šel v gozd, da bi razmislil o rešitvah njegovega tokratnega velikega izziva … 

Ko se je tako poglobil v razmišljanje, je izgubil občutek za čas in prostor, tako da je zataval globoko v gozd. Vso noč je taval in šele zjutraj našel pot nazaj do svoje hiše. Močno izčrpan in sestradan je odprl hladilnik. Prazen. Preiskal je vse omare in našel le suh riž. Čisto vsega je stresel v veliko posodo z vodo in ga skuhal. Kuhanega je stresel v štiri skodelice. Pojedel je prvo, a bil še vedno lačen. Zato je pojedel še drugo. In tretjo. Še vedno lačen je posegel po zadnji, četrti. Končno je bil zadovoljen, sit. V trenutku je dobil razsvetljenje: “Četrta skleda me je šele nasitila – torej bi moral začeti s četrto skledo in bi takoj zadovoljil svojo lakoto!”

Vsi vemo, seveda, da je njegovo spoznanje smešno – ne moremo začeti s četrto skledo in s tem takoj zadovoljiti lakoto.

Prav tako ni bližnjic do uspeha. Prav tako ni enostavnih “kako” navodil in “skrivnostnih formul”, ki ti čez noč prinesejo uspeh ali ti skrajšajo vse poti. Ne moreš začeti na koncu in tako preskočiti vse prve korake do tja. Dejstvo je, da pot do uspeha nikoli ni enostavna in hitra. Biti podjetnik, inovator ali vodja je trdo delo in zahteva miselnost, da jo le redki imajo in mnogi želijo. Si med njimi?

Razvoj podjetne miselnosti: KDO SEM?

Ključno vprašanje za življenje in za razvoj uspešne poslovne zgodbe je: KDO SEM JAZ?

Pomembno je zavedanje sebe; poznati sebe. Po raziskavi naj bi kar 95 % ljudi mislilo, da so močni v zavedanju sebe, v resnici pa je takih približno le 10 %.

Kaj pomeni, da se zavedaš sebe?

  • Znaš se oceniti objektivno.
  • Razumeš, kaj so tvoje močne plati, in hkrati veš, kje so tvoje šibkosti in omejitve.
  • Poznaš svoja prepričanja in vzorce, ki te omejujejo pri doseganju ciljev.
  • Se ne slepiš, ne živiš v iluzijah.
  • Sprejemaš kritike in komentarje drugih ter se od njih učiš.
  • Sprejemaš ideje drugih, jih ne zavračaš.
  • Sprejemaš odgovornost za svoje napake in neuspehe, ne kriviš drugih.
  • Spoznavaš ponavljajoče vzorce, s katerimi se sabotiraš, in jih presegaš.

Priučene vzorce in predvidljiva razmišljanja razbijemo z najmočnejšim orodjem, ki je – stalno (samo)spraševanje. Vaš uspeh je odvisen od vaše zmožnosti, kako izpodbijate svoje predpostavke, kako opazujete priučene vzorce iz druge perspektive in kakšna vprašanja si postavljate (veliko njih). Da torej znate do težave pristopiti z razmišljanjem popolnega začetnika.

Morate se od-učiti, kar znate, in se ponovno naučiti, kar želite. Od-učiti pomeni, da zamenjaš trdno vsidrane ideje in prepričanja z novimi.

Najlažje in najhitreje se učimo, ko smo brez stresa. Zato – poskrbite zase.

Domača naloga

Odgovorite si na naslednja vprašanja:

  • V čem najbolj uživate / kaj najraje delate / kaj je vaša strast?
  • Zapišite 10 svojih osebnih največjih dosežkov. Katera znanja in veščine ste potrebovali, da ste jih dosegli?
  • Kaj so vaše ključne vrednote?
  • Kaj so vaše najmočnejše plati / v čem ste res odlični?
  • Razmislite, kaj vas močno izpopolnjuje, in na drugi strani, česa si ne bi več želeli v svojem življenju.
  • Kaj si želite v prihodnosti: katere ljudi bi radi spoznali, katere navade razvili … Naredite si “to do” in “to be” seznam.

Glede na vaše želje in sposobnosti zapišite top 2-3 poslovne ideje, ki bi jih želeli razviti. Naslednjič se vidimo >>

Več o sklopu predavanj MOZAIK PODJETNOSTI >>

“Vse bi delal, samo prodajal ne bi.”

Mnogi se prodaje izogibajo v velikem loku ali pa nanjo gledajo kot nujno zlo.

Vendar ne rabi biti tako. Na prodajo lahko pogledamo tudi iz drugega zornega kota … In tako doprinesemo k lastnemu uspehu in uspehu podjetja. Prenesi si brezplačno e-knjigo o prodaji.

KLIKNI ZA PRENOS!