Znate prepričati potencialnega vlagatelja?

Prepričevanje, ki je temelj uspešne prodaje, že davno ni več veščina, ki pritiče samo prodajalcem. Je ključna veščina za razvoj vsakega od nas in toliko bolj za razvoj podjetja.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

Prav zato bomo v Katapultu v petek, 27. marca, ob 12. uri poskrbeli za izvedbo e-predavanja in diskusije

»Kako prepričati potencialnega vlagatelja«.

Osvetlili bomo pot do potencialnega vlagatelja, predvsem pa, kako se mu predstaviti na zares učinkovit in prepričljiv način. Naš sogovornik bo Tone Stanovnik, direktor Špice International, ki se ves čas ozira po sodelovanju s startupi.

V uvodu dogodka bomo predstavili zanimive podjetniške zgodbe in izzive Katapultovih inkubirancev, pa tudi aktualne razpoložljive finančne spodbude na področju podjetništva, ki jih zagotavljata agencija SPIRIT Slovenija in Slovenski podjetniški sklad (SPS).

Na dvourno druženje z dinamičnim podjetnikom, ki je Špico International v treh desetletjih delovanja utrdil na trgih jugovzhodne Evrope in v Veliki Britaniji, ste vabljeni podjetniki, ki ste na začetku svoje podjetniške poti, startupi, ki potrebujete dodatna finančna sredstva, in podjetni posamezniki, ki se vam tovrstne informacije in mreženje s podjetniki zdijo nepogrešljivi za nadaljnjo uspešno prodorno pot. Pomembno se je namreč zavedati, da bomo z učinkovito predstavitvijo na svoji poslovni poti poleg potencialnih vlagateljev ves čas nagovarjali tudi nove partnerje, sodelavce, mentorje in druge deležnike podjetja.

Prijave na dogodek so OBVEZNE, sprejemamo pa jih na info@katapult.si.
VPRAŠANJA za sogovornika lahko pošljete na PR@katapult.si.

Več o sogovorniku:
Tone Stanovnik je Špico International, ki je specializirana za razvoj sistemov pristopne kontrole, ustanovil leta 1989, podjetje pa je v treh desetletjih pošteno preraslo meje Slovenije. Deluje na območju jugovzhodne Evrope in Velike Britanije.

Povezovanje z mladimi podjetniki in preplet vrednot korporativnega okolja s kulturo in vrednotami mladih podjetij sta pomembna v Stanovnikovem delovanju. Vnašanje razmišljanja izven okvirja ter drznosti v ustaljeno trdno korporativno kulturo starejših podjetij ter zagotavljanje ekonomske varnosti ter infrastrukture za rast mlajših podjetij so pravi način za dolgoročni razvoj obojih. Zato ima kot solastnik Špice International med drugim ves čas oči uprte v povezovanje z visokotehnološkimi startupi in podjetji, ki s svojimi inovativnimi produkti svoje mesto iščejo na globalnih trgih. Podjetje že sodeluje z ekipo CarLock in s Chipolom.

Stanovnik je med drugim prepričan, da je slovenska mladina podhranjena v znanju informatike in logike ter si prizadeva, da bi te veščine, ki so nujno potrebne tudi za razvoj gospodarstva, vključili že v osnovnošolske klopi. O tem, kako naj se mlado podjetje predstavi potencialnemu vlagatelju, pa pravi:
»Dobra predstavitev res ne sem trajati bistveno več kot vožnja z dvigalom, med katero morate predstaviti prednosti in potencial produkta in ekipe. Marsikateri vlagatelj se bo odločil za vas prav zaradi ekipe. Seveda pa ne gre brez domišljenega poslovnega načrta, ki nikakor ne sme biti napisan na več kot eni strani A4 formata.«