logo katapult
Dogodek

KATAPULT MARKETING BOOT CAMP za podjetja s fizičnim produktom (8. do 15. oktober)

Cilj programa je zagotoviti praktične nasvete in orodja za optimizacijo marketinga, prodajnih procesov ter poslovne strategije. Poseben poudarek bo na reševanju ključnih izzivov, s katerimi se soočajo ustanovitelji in njihove manjše ekipe, ter zagotavljanje strukture za nadaljnjo rast in razvoj.

Olga Knez 23.09.2024
blog single subtitle image

Delavnice in svetovanje bodo prilagojena vsaki ekipi glede na njihove potrebe.Tako bodo delavnice bolj relevantne in osredotočene. Vsaka delavnica bo obsegala:

  • Skupinsko predavanje: Kratka teoretična osnova na specifično temo, ki ji sledi praktična vaja.

  • Individualno svetovanje: Svetovanje glede specifičnih vprašanj vsakega podjetja (primeri iz prakse, diskusija o ključnih metrikah).

  • Domače naloge

Kdaj? 7. - 15. oktober

Kje? Katapult, Gabrsko 12, 1420, online individualno svetovanje

Koliko? Brezplačno v okviru programa JR-SIO-2024-25

Predavatelji? Sara Zepan Pompe, Matic Užmah, Mitja Ličar

Prijava? Obvezna. Število mest je omejeno.

Kdo se lahko prijavi? Inovativna zagonska podjetja z vsaj eno zaposleno osebo. 

VSEBINA

Pred 1. delavnico: individualna analiza ter spoznavni razgovori

Pred prvo delavnico bo Matic izvedel podrobno analizo vsakega startup podjetja na podlagi javno dostopnih informacij (spletna stran, LinkedIn, objave v medijih) in po potrebi zaprosil za dodatne podatke. Cilj te priprave je dobiti osnovno sliko o njihovem produktu, poslovnem modelu, kupcih in trenutni tržni situaciji. 

Izvedel bo tudi individualne spoznavne pogovore z ustanovitelji vsakega podjetja. V vsakem intervjuju bo poiskal odgovore na ključna vprašanja o njihovih trenutnih strategijah, metrikah, procesih ter dolgoročnih ciljih. 


8. oktober; 8.00 do 16.00 (Katapult Trbovlje)

Sanja Zepan Pompe: Bullseye metoda

Marketing delavnica temelji na knjigi Traction in "Bullseye metodi" avtorja Gabriela Weinberga, ki je usmerjena v hitro pridobivanje rasti za podjetja. Udeleženci bodo spoznali, kako izmed 19 različnih marketinških kanalov izbrati tiste, ki najbolj učinkovito prinašajo nove stranke v vsaki fazi podjetja. Delavnica bo praktično usmerjena, z uporabo Bullseye metode, ki omogoča testiranje in iterativno iskanje najboljših marketinških kanalov za vaš produkt. Cilj je oblikovati osredotočeno in definirano marketinško strategijo, ki bo vodila k trajnostni rasti podjetja.

+ DOMAČA NALOGA

Matic Užmah: Delavnica I

Delavnico bo Matic prilagodil ekipam na podlagi individualnih spoznavnih razgovorov, osredotočena pa bo na naslednja področja:

  1. Marketing: Analiza trenutnih marketinških strategij, določitev ciljnih segmentov, optimizacija marketinških kanalov (digitalni marketing, socialni mediji, inbound/outbound marketing).

  2. Prodajni procesi: Pregled trenutnega prodajnega lijaka, določitev ključnih točk za izboljšanje prodajnih ciklov, uporaba prodajnih orodij (CRM sistemi, avtomatizacija prodajnih procesov).

  3. Poslovni modeli in strategija: Uskladitev kratkoročnih in dolgoročnih ciljev z obstoječimi viri, razumevanje konkurenčne prednosti in pozicioniranja na trgu.

+ DOMAČA NALOGA


9. - 11. oktober

Individualno svetovanje

Svetovanje glede specifičnih vprašanj vsakega podjetja (primeri iz prakse, diskusija o ključnih metrikah).


15. oktober; 8.00 do 16.00 (Katapult Trbovlje)

Mitja Ličar: “Edge marketing” v Dewesoftu: 

Kako je Dewesoft transformiral svoje tradicionalne marketinške pristope? Na tem seminarju nas bo Mitja popeljal skozi edinstveno Dewesoftovo marketinško zgodbo - od samih začetkov grajenja oddelka in postavljanja grafične podobe do večmilijonskih uspehov pri prodaji preko spleta.

Matic Užmah: Delavnica II

 Delavnica bo prilagojena ekipam glede na njihove potrebe npr: 

  • Kako optimizirati prodajni lijak za hardware startupe

  • Učinkovito targetiranje kupcev na B2B trgih

  • Merjenje uspešnosti marketinških kampanj

  • Uvajanje CRM sistemov za avtomatizacijo procesov

Ekipa Katapult Media: marketinški projekti za startupe - primeri najbolj zanimivih zgodb: foto ter video produkcija,  videokreative,  kampanje na družbenih omrežij in ustvarjanje grafičnih podob. Od ideje do izvedbe do impacta.

Dodatne informacije

Kdo se lahko prijavi? Inovativna zagonska podjetja, mlajša od 5 let z vsaj eno zaposleno osebo. Prijavljeno podjetje se mora udeležiti celotnega programa.

Rok za prijavo? 2. oktober oz. do zapolnitve mest. PRIJAVA

Število mest je omejeno. Prednost imajo podjetja s fizičnim produktom.

Deminimis? Program ima za za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis«(št. sheme: M001-2632616-2024). Višina deminimis pomoči znaša 220,00 eur na udeleženo podjetje.

Dodatne informacije in vprašanja: Olga Knez, olga.knez@katapult.si

Predavatelji

Matic Užmah

Matic je soustanovitelj več uspešnih startupov, vključno s Support Hero in Kupilokalno.si, ter partner na največji konferenci o globoki tehnologiji in umetni inteligenci v regiji, Dragondays.

Matic Užmah je izkušen strokovnjak na področju SaaS industrije, s preko 15-letnimi izkušnjami na področju operacij prihodkov, prodaje, marketinga in podpore strankam. Kot direktor operacij prihodkov v podjetju Colossyan, ki je specializirano za AI video produkcijo, je ključen pri uvajanju inovativnih rešitev, ki so bistveno zmanjšale stroške video produkcije za velika podjetja. Njegov uspešen poslovni pristop temelji na strateškem vodenju in analitičnemu razumevanju rasti podjetij.

Sanja Zepan Pompe

Sanja Zepan, trenutno vodja komunikacij pri LUI in magistrica komunikologije, že od leta 2016 vodi svoj startup. Njeno delo vključuje vodenje celotne marketinške strategije, s poudarkom na družbenih omrežjih, influencer marketingu in odnosih z javnostmi. Z njenimi prizadevanji so dosegli omembe v uglednih medijih, kot sta The Atlantic in Forbes, ter pritegnili več sto tisoč plačljivih uporabnikov.

Mitja Ličar

Vodja marketinga, ki skupaj z izjemno ekipo multi-praktičnih kreativcev skrbi za celostno grafično podobo, pospeševanje prodaje in podporo prodajni mreži Dewesofta, ter seveda občasno pomoč Katapultu.

Zanimivost: Mitja je diplomiral na Fakulteti za varnostne vede z diplomsko nalogo na temo sodobne forenzične fotografije, ter je začetke svoje kariere ustvarjal kot profesionalni fotograf - med drugim so njegove fotografije krasile tudi revijo National Geographic Slovenija.

Katapult Media

Ekipo sestavljata Žiga in David, ki se odlično odrežeta v foto ter video produkciji ter montaži video kreativ. Ob boku jima stojita Manca in Pika, strokovnjakinji za vodenje družbenih omrežij in ustvarjanje grafičnih podob. Kar pa jim gre res najbolj od rok, je Tik Tok. “Tuki nm kreative sploh ne sfali!” Več o Katapult Medii >>


"Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj" v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027. Več >>


Ostale Novice

Dogodek Novice

Program tečaja robotike “Robotičar/ka bom!” za otroke

12 srečanj po 90 minut, 1x tedensko ob sredah

Starost otrok: za osnovnošolke in osnovnošolce, za otroke od 4. razreda do 9. razreda.

Lokacija: Katapult Trbovlje

Delavnice bodo potekale v Katapult Robotiki, enem najbolje opremljenih laboratorijev z roboti v Slov

Dogodek

PODJETNIŠKA AKADEMIJA

16-urni pospeševalniški program za podjetne in inovativne ekipe

Dogodek

Se solastništvo zaposlenih obrestuje?

Spoznajte podjetja z notranjim lastništvom: Dewesoft, Domel, Halcom, Tiko Pro, INEA in se odločite, ali bi kaj podobnega uvedli tudi pri vas.

Dogodek

KATAPULT SALES BOOST PROGRAM

Hej, ustanovitelji startupov!

Ste pripravljeni dvigniti svojo prodajno strategijo na višjo raven? Program KATAPULT Sales Booster s Petro Wagner je tu, da vam pomaga izpiliti prodajne metode, natančno ciljati prave stranke in pospešiti vašo rast!

To ni le običajen program - je praktična izkušnja, zasn

Če razvijaš svoj produkt in imaš podjetnost v srcu?

Izpolni spodnji vprašalnik (brez skrbi, ni pretežkih vprašanj).