Program za startupe: Sales & Growth (17., 23. in 25. september)
Pospešite rast svojega startupa! Pridobite praktična orodja, strategije in akcijske načrte za prodajo in učinkovito rast, ki jih lahko uporabite takoj.

Poleg slovenskih strokovnjakov bo delavnice vodil tudi mednarodni predavatelj Dave Wilson, izjemni strokovnjak za marketing in prodajo, ki bo delil konkretna znanja in izkušnje ter udeležence aktivno vključil v delo na delavnici.
Prijava je obvezna, saj je število mest omejeno.
Kdaj? 17., 23. in 25. september
Kje? Katapult, Savinjska cesta 34, Trbovlje
Koliko? Brezplačno v okviru programa JR Startup konzorcij
Predavatelji? Blaž Zupan, Renee Vozelj, Dave Wilson
VSEBINA
17. september; 9.00 do 16.00 (Katapult Trbovlje)
Program zajema tudi čas kosilo ter mreženje.
dr. BLAŽ ZUPAN: Strategije rasti in orodja za reševanje strateških izzivov
Spoznali boste, kako strateško usmeriti svoj startup k rasti in uspehu. Naučili se boste, kako širiti ekipo, optimizirati procese, postavljati dolgoročne cilje ter sistematično reševati kompleksne probleme.
Strategije rasti
Kdaj je pravi čas za širitev ekipe in kako se lotiti zaposlovanja ključnih kadrov?
Kako optimizirati procese in doseči rast brez nujnega povečevanja števila zaposlenih?
Metode za postavitev in spremljanje dolgoročnih strateških ciljev podjetja.
Orodja za reševanje strateških izzivov
Orodja za sistematično reševanje problemov (tudi takih, za katere se zdi, da nimajo enostavne rešitve).
Praktične metode za učinkovit brainstorming.
RENEE VOZELJ - Strategije distribucije
V tej delavnici boste na praktičnih primerih spoznali, kako učinkovito izbrati in upravljati distribucijske kanale ter vzpostaviti mrežo, ki bo podpirala rast vašega podjetja.
Pomen izbire kanala
Glavni distribucijski kanali
Izbira in upravljanje distributerjev
Pogajanja in vzpostavitev mreže
Primeri iz prakse in izzivi udeležencev
23. september; 8.00 do 15.00 (Katapult Trbovlje)
Program zajema tudi čas kosilo ter mreženje. Delavnica bo potekala v angleškem jeziku.
DAVE WILSON: 3 S Model (Seek - Sell - Solve) - Delavnica poslovnih procesov za prodajo
Spremenite potencialne stranke v zveste kupce in ambasadorje vaše blagovne znamke
V tej delavnici boste spoznali Daveov 3S model:
Seek: prepoznavanje potencialnih strank: Awareness, Consideration, Qualification
Sell: prodaja z namenom: Engagement, Convince, Commitment
Solve: podpora in zadovoljstvo strank: : Onboarding, Enablement, Confirmation
Najprej vas bo Dave seznanil z osnovnim okvirom 3S in pokazali, kako posamezne aktivnosti vplivajo na uspeh – od prepoznavanja potencialnih strank do zagotavljanja njihovega zadovoljstva. Nato bomo definirali ključne podfaze, pričakovane rezultate, pakete aktivnosti in načrte izvedbe, da bo vsak korak jasen in merljiv.
V praktičnem delu boste:
mapirali celoten poslovni proces vaše prodaje,
prepoznali ozka grla,
oblikovali rešitve za optimizacijo,
sestavili paket aktivnosti in načrt izvedbe za izbrano fazo
oblikovali konkretni akcijski načrt za izboljšanje procesov, večjo učinkovitost prodaje in podporo strankam.
Rezultat: Jasno strukturiran poslovni proces, praktična orodja za prodajo in podporo, večja učinkovitost ekipe ter konkretni akcijski načrti, ki jih lahko uporabite takoj.
Oglejte si Daveov seminar: Marketing-Prodaja-Podpora>>
Četrtek, 25. september; 8.00 do 15.00 (Katapult Trbovlje)
DAVE WILSON: Sales Interaction Workshop - Delavnica prodajnih interakcij s strankami
Program zajema tudi čas za kosilo ter mreženje. Delavnica bo potekala v angleškem jeziku. Dave bo v predpripravil pregledal prijavljene startupe in na podlagi vprašalnika delavnico prilagodil vsakemu.
Osvojili boste praktična orodja za učinkovite prodajne pogovore, bolje razumeli svoj prodajni tip in prilagodili svoj pristop, hkrati pa oblikovali konkretni načrt za izboljšanje interakcij s strankami.
Dave bo predstavil GLCP model:
G – Greeting (pozdrav)
L – Listening (poslušanje)
C – Checking (preverjanje)
P – Proposing (predlaganje)
Vsak prodajni pogovor je priložnost – vprašanje je le, ali jo znamo izkoristiti. Spoznali boste tudi štiri glavne tipe prodaje: transakcijsko, asistirano, svetovalno B2B in storitveno usmerjeno, ter ugotovili, kateri tip najbolje ustreza vašemu startupu.
V praktičnem delu boste:
skozi igre vlog, delo v parih in skupinske naloge trenirali vsako fazo GLCP,
od prvega pozdrava do prepričljivega predloga.
Na koncu boste oblikovali enostranski prodajni načrt: komu prodajate, kako izgledajo posamezne faze pri vas, kje so ključni izzivi in kako jih premagati.
Delavnico zaključimo s predstavitvami načrtov, povratnimi informacijami in izmenjavo izkušenj – tako boste poleg novega znanja dobili tudi vpogled v različne pristope drugih startupov.
Rezultat: Praktična orodja, večja samozavest v prodajnih pogovorih in konkreten načrt, ki ga lahko uporabite že naslednji dan.
Oglejte si Daveov seminar: Public Speaking for Career Success >>
Dave Wilson bo pred delavnico pregledal prijavljene startupe in na podlagi izpolnjenega vprašalnika prilagodil vsebine delavnice tako, da bodo neposredno koristile vsakemu startupu.
Dodatne informacije
Kdo se lahko prijavi? Podjetja, vpisana v register Inovativnih zagonskih podjetji (ali pred vpisom), inovativni s.p. ali zadruga, mlajši od 5 let, z vsaj eno zaposleno osebo.
Rok za prijavo? 15. september oz. do zapolnitve mest. PRIJAVA Število mest je omejeno. Prednost imajo podjetja s fizičnim produktom.
Dodatne informacije in vprašanja: Olga Knez, olga.knez@katapult.si
Predavatelji
Dr. Blaž Zupan
Dr. Blaž Zupan je docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva in prodaje, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj ali soustanovitelj več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi že uspešno izstopil s prodajo deleža.
Deluje tudi na področju svetovanja podjetjem in podjetnikom s področja analiz domačega in mednarodnega trga, analiz poslovnih priložnosti, optimizacije prodaje, vodenja, financiranja, optimizacije procesov po LEAN metodah in razvoja izdelkov in storitev s pomočjo ti. »Design thinking-a«. Vodil je preko 400 delavnic, mentoriranj in svetovanj podjetjem vseh velikosti od borznih podjetij do startupov in podjetnikov začetnikov.
Renee Vozelj
Generalni direktor, Chipolo d.o.o.
Svojo podjetniško pot začel leta 2011 z mini startupi, v katerih je deloval. Eden izmed njih je bila Pivovarna Knap, s katero je leta 2016 navdušil slovensko javnost v prvi sezoni Štartaj Slovenija.
Zatem se je pridružil ekipi Chipolo, kjer je začel kot prodajalec, napredoval v vodjo prodaje, danes pa nastopa v funkciji generalnega direktorja. Renee je odigral ključno vlogo pri preboju Chipola na ameriški trg in poskrbel, da je slovenski izdelek, narejen v Trbovljah, našel prostor na policah trgovin, kot so Best Buy, T-Mobile in drugi. Ponosen je tudi na partnerstvo z Applom ter na delo, ki ga opravlja direktor Primož Zelenšek, ki ga opisuje kot “lepilo podjetja”.
Poleg svojih poslovnih dosežkov je Renee predan tudi mentoriranju. V letu 2024 je bil med udeleženci programov Slovenskega podjetniškega sklada izbran za naj mentorja.
Dave Wilson
Dave Wilson je ugleden strokovnjak s 36-letnimi izkušnjami na področju “Automated Test and Measurement”. 30 let je delal v podjetju National Instruments (podjetje z dvemi miljardami evrov letnega prometa), kjer je svoje strokovno znanje kot direktor globalnega marketinga pridobil po vsem svetu, kot direktor prodaje je delal tudi na Japonskem, nazadnje pa je bil podpredsednik za trženje programske opreme in akademski program NI.
Med delom v Michiganu je bil regionalni direktor prodaje in inženir na terenu za avtomobilsko industrijo v ZDA. Njegova zavezanost tehnološkemu izobraževanju in inovacijam je očitna v njegovem delu v izvršnem svetovalnem odboru FIRST in sodelovanju z ECEDHA.
Danes Dave vodi startup Revidyne, kjer njegovo bogato znanje še naprej spodbuja tehnološki napredek na področju praktičnih izkušenj študentov v znanosti in inženirstvu.
Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Višina de minimis pomoči je 452,13 € na udeleženo podjetje.
Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027. Več >>
Ostale Novice
Če razvijaš svoj produkt in imaš podjetnost v srcu?
Izpolni spodnji vprašalnik (brez skrbi, ni pretežkih vprašanj).