logo katapult
Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Administrator-knjigovodja

KATAPULT je podjetniško okolje, kjer podpiramo startup podjetja. Hkrati pa ustvarjamo podjetniško okolje podpornih služb, visoko kvalificiranega testnega centra, proizvodnje in prostorov za podporo podjetnikom. Tako lahko v varnem okolju hitro dosegajo poslovne uspehe, ob tem pa ohranjajo svojo svobodo. Širimo pozitivno miselnost, spodbujamo podjetnost in podjetništvo prikazujemo v pozitivni luči.

Medse vabimo novega sodelavca ali sodelavko na delovnem mestu Administrator-knjigovodja. Iščemo prilagodljivo, komunikativno, natančno osebo, ki je timsko usmerjena, ima sposobnosti analitičnega razmišljanja in je pripravljena na stalno izobraževanje v dinamičnem okolju.

29.01.2025
blog single subtitle image

OPIS DEL IN NALOG NA DELOVNEM MESTU: 

Administrativna podpora za Katapult, zunanja podjetja in startupe:

  • Priprava in urejanje dokumentacije za interno uporabo in zunanje stranke.

  • Vodenje in arhiviranje dokumentacije v skladu z zakonodajo in internimi standardi.

  • Organizacija in spremljanje evidenc.

  • Nabava materiala za stranke.

  • Organizacija prevozov.

  • Obdelava naročil in pakiranje.

  • Organizacija službenih poti, priprava in kontrola potnih nalogov.

  • Vodenje evidence delovnega časa. 

  • Upravljanje z dohodno in odhodno pošto (fizično in elektronsko).

  • Naročanje in skrb za pisarniške materiale ter urejenost pisarniških prostorov.

  • Pomoč pri organizaciji dogodkov in izobraževanj, zagotavljanje ustrezne podpore med dogodki.


Urejanje računovodske in finančne administracije:

  • Sprejem in knjiženje vhodnih računov za Katapult in zunanja podjetja.

  • Priprava in pošiljanje izhodnih računov ter spremljanje plačil.

  • Usklajevanje s strankami in računovodskim servisom.

  • Priprava in pošiljanje faktur, ponudb in naročil.

  • Vodenje evidence plačil in plačilni promet

  • Opozarjanje neplačnikov na zamujene plačilne roke.

  • Vodenje saldakontov.

  • Evidenca obstoječih in novo nabavljenih osnovnih sredstev.

  • Priprava podatkov za računovodstvo.


Dodatna pričakovanja:

  • Natančnost, odgovornost in organizacijske sposobnosti.

  • Upravljanje časa in prioritizacija nalog.

  • Analitično razmišljanje.

  • Poznavanje stroškovnega, materialnega in finančnega knjigovodstva.

  • Samostojnost, zanesljivost in natančnost pri delu.

  • Znanje zakonodaje s področja računovodstva in davkov.

  • Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika.

  • Dobro poznavanje MS Office in drugih digitalnih orodij.

  • Sposobnost dela v dinamičnem okolju in učinkovito upravljanje z več nalogami hkrati.


IZOBRAZBA IN DELOVNE IZKUŠNJE: 

  • Vsaj V. stopnje izobrazbe. Prednost imajo kandidati z opravljeno specializacijo na visokošolskem strokovnem programu, Bolonjski program magisterij stroke (2. bol. st.) ekonomske smeri.

  • Izkušnje s področja knjigovodstva.

  • Napredna usposobljenost za delo z urejevalniki besedil, preglednicami, medmrežjem, elektronsko pošto 

  • Izpit B kategorije.


NUDIMO

Poleg redne zaposlitve (Trbovlje, Gabrsko 12) in nagrajevanja na uspešnost poslovanja so dodatne ugodnosti še: 

  • RAZNOLIKA EKIPA: Smo ciljno usmerjeno podjetje, ki zaupa v posameznika, ter njegove sposobnosti. Visoka stopnja avtonomije pri delu v pozitivnem, stimulativnem  in inovativnem delovnem okolju. Sproščena in energična organizacijska kultura s poudarkom na spoštovanju sodelavcev, kreativno okolje z veliko možnostmi izražanja posameznika na področjih, ki so mu najljubša

  • SKRB ZA ZDRAVJE: Sprostitvene dejavnosti med delom, zdrav zajtrk, sveže pripravljeno kosilo, ergonomsko urejeno delovno mesto 

  • USMERJANJE KARIERNE POTI: Mentorski proces, letni razgovori, izobraževanja, možnosti rednega napredovanja, osebna in strokovna rast posameznika.

  • DELO Z VRHUNSKO OPREMO: Za najboljše rezultate so potrebna najboljša orodja, zato poskrbimo, da imajo vsi kadri najbolj ustrezno opremo, da lahko kvalitetno opravljajo svoje delo.

  • WORK-LIFE BALANCE: Razumevanje do zasebnega življenja sodelavcev. 

  • DODATEK NA DELOVNO USPEŠNOST: Sodelavec prične ob zaposlitvi prejemati variabilni del iz poslovne uspešnosti. 

  • FLEKSIBILNI DELOVNI ČAS: Prihod na delo in odhod z dela sta fleksibilna.

    … in še marsikatera malenkost, ki na koncu veliko pomeni. 


Prijave so odprte do 21. 2. 2025. Svoj življenjepis pošljite na: info@katapult.si

Ostale Novice

Novice

5 TEMELJNIH VREDNOT SLOVENIJE

Uspešne družbe temeljino na trdnih vrednotah, ki se skrbno ohranjajo, gradijo in predajajo na naslednje rodove. Le tako lahko skupnost prosperira. Katere se temeljne vrednote Slovenije?

Novice

ŠPURA – nova najzahtevnejša pot na Čemšeniško planino

Mnogo poti vodi na čudovito Čemšeniško planino. »A take še ni,« pravi Mitja Drobež, ki si je zamislil prav posebno pot. Ravna črta na zemljevidu. Direktno, naravnost do vrha. Špura. Grizeš kolena, plezaš po skalah. Kdo si upa?

Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Direktor Katapult d.o.o.

V Trbovljah iščemo direktorja družbe Katapult d.o.o., ki bo z nami soustvarjal vizijo Mesta Akrobatov (Dewesoft + Katapult). Katapult d.o.o. je podjetniški inkubator in podporno okolje, ki mladim podjetnikom in startupom omogoča rast z vrhunsko infrastrukturo, strokovnim znanjem ter široko paleto storitev. Naše poslanstvo je podpirati vse podjet

Dogodek Novice

Program tečaja robotike “Robotičar/ka bom!” za otroke

12 srečanj po 90 minut, 1x tedensko ob sredah

Starost otrok: za osnovnošolke in osnovnošolce, za otroke od 4. razreda do 9. razreda.

Lokacija: Katapult Trbovlje

Delavnice bodo potekale v Katapult Robotiki, enem najbolje opremljenih laboratorijev z roboti v Slov

Če razvijaš svoj produkt in imaš podjetnost v srcu?

Izpolni spodnji vprašalnik (brez skrbi, ni pretežkih vprašanj).