logo katapult
Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Administrator-knjigovodja

KATAPULT je podjetniško okolje, kjer podpiramo startup podjetja. Hkrati pa ustvarjamo podjetniško okolje podpornih služb, visoko kvalificiranega testnega centra, proizvodnje in prostorov za podporo podjetnikom. Tako lahko v varnem okolju hitro dosegajo poslovne uspehe, ob tem pa ohranjajo svojo svobodo. Širimo pozitivno miselnost, spodbujamo podjetnost in podjetništvo prikazujemo v pozitivni luči.

Medse vabimo novega sodelavca ali sodelavko na delovnem mestu Administrator-knjigovodja. Iščemo prilagodljivo, komunikativno, natančno osebo, ki je timsko usmerjena, ima sposobnosti analitičnega razmišljanja in je pripravljena na stalno izobraževanje v dinamičnem okolju.

29.01.2025
blog single subtitle image

OPIS DEL IN NALOG NA DELOVNEM MESTU: 

Administrativna podpora za Katapult, zunanja podjetja in startupe:

  • Priprava in urejanje dokumentacije za interno uporabo in zunanje stranke.

  • Vodenje in arhiviranje dokumentacije v skladu z zakonodajo in internimi standardi.

  • Organizacija in spremljanje evidenc.

  • Nabava materiala za stranke.

  • Organizacija prevozov.

  • Obdelava naročil in pakiranje.

  • Organizacija službenih poti, priprava in kontrola potnih nalogov.

  • Vodenje evidence delovnega časa. 

  • Upravljanje z dohodno in odhodno pošto (fizično in elektronsko).

  • Naročanje in skrb za pisarniške materiale ter urejenost pisarniških prostorov.

  • Pomoč pri organizaciji dogodkov in izobraževanj, zagotavljanje ustrezne podpore med dogodki.


Urejanje računovodske in finančne administracije:

  • Sprejem in knjiženje vhodnih računov za Katapult in zunanja podjetja.

  • Priprava in pošiljanje izhodnih računov ter spremljanje plačil.

  • Usklajevanje s strankami in računovodskim servisom.

  • Priprava in pošiljanje faktur, ponudb in naročil.

  • Vodenje evidence plačil in plačilni promet

  • Opozarjanje neplačnikov na zamujene plačilne roke.

  • Vodenje saldakontov.

  • Evidenca obstoječih in novo nabavljenih osnovnih sredstev.

  • Priprava podatkov za računovodstvo.


Dodatna pričakovanja:

  • Natančnost, odgovornost in organizacijske sposobnosti.

  • Upravljanje časa in prioritizacija nalog.

  • Analitično razmišljanje.

  • Poznavanje stroškovnega, materialnega in finančnega knjigovodstva.

  • Samostojnost, zanesljivost in natančnost pri delu.

  • Znanje zakonodaje s področja računovodstva in davkov.

  • Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika.

  • Dobro poznavanje MS Office in drugih digitalnih orodij.

  • Sposobnost dela v dinamičnem okolju in učinkovito upravljanje z več nalogami hkrati.


IZOBRAZBA IN DELOVNE IZKUŠNJE: 

  • Vsaj V. stopnje izobrazbe. Prednost imajo kandidati z opravljeno specializacijo na visokošolskem strokovnem programu, Bolonjski program magisterij stroke (2. bol. st.) ekonomske smeri.

  • Izkušnje s področja knjigovodstva.

  • Napredna usposobljenost za delo z urejevalniki besedil, preglednicami, medmrežjem, elektronsko pošto 

  • Izpit B kategorije.


NUDIMO

Poleg redne zaposlitve (Trbovlje, Gabrsko 12) in nagrajevanja na uspešnost poslovanja so dodatne ugodnosti še: 

  • RAZNOLIKA EKIPA: Smo ciljno usmerjeno podjetje, ki zaupa v posameznika, ter njegove sposobnosti. Visoka stopnja avtonomije pri delu v pozitivnem, stimulativnem  in inovativnem delovnem okolju. Sproščena in energična organizacijska kultura s poudarkom na spoštovanju sodelavcev, kreativno okolje z veliko možnostmi izražanja posameznika na področjih, ki so mu najljubša

  • SKRB ZA ZDRAVJE: Sprostitvene dejavnosti med delom, zdrav zajtrk, sveže pripravljeno kosilo, ergonomsko urejeno delovno mesto 

  • USMERJANJE KARIERNE POTI: Mentorski proces, letni razgovori, izobraževanja, možnosti rednega napredovanja, osebna in strokovna rast posameznika.

  • DELO Z VRHUNSKO OPREMO: Za najboljše rezultate so potrebna najboljša orodja, zato poskrbimo, da imajo vsi kadri najbolj ustrezno opremo, da lahko kvalitetno opravljajo svoje delo.

  • WORK-LIFE BALANCE: Razumevanje do zasebnega življenja sodelavcev. 

  • DODATEK NA DELOVNO USPEŠNOST: Sodelavec prične ob zaposlitvi prejemati variabilni del iz poslovne uspešnosti. 

  • FLEKSIBILNI DELOVNI ČAS: Prihod na delo in odhod z dela sta fleksibilna.

    … in še marsikatera malenkost, ki na koncu veliko pomeni. 


Prijave so odprte do 21. 2. 2025. Svoj življenjepis pošljite na: info@katapult.si

Ostale Novice

Novice

SKLAD AKROBATOV: Nino Kolander

Akrobati preizkušate meje mogočega, uživate v ustvarjanju in se stalno sprašujete, kako bi nekaj izboljšali. Vizionarji. Geniji. Inovatorji s pravimi vrednotami. Zelo ste redki, zato včasih nerazumljeni. A prav taki postanete inovatorji, ki spreminjate svet na bolje.

Sklad akrobatov nudi štipendije in podporno okolje najbolj perspektivnim

Novice

SKLAD AKROBATOV: Tevž Beškovnik

Akrobati preizkušate meje mogočega, uživate v ustvarjanju in se stalno sprašujete, kako bi nekaj izboljšali. Vizionarji. Geniji. Inovatorji s pravimi vrednotami. Zelo ste redki, zato včasih nerazumljeni. A prav taki postanete inovatorji, ki spreminjate svet na bolje.

Sklad akrobatov nudi štipendije in podporno okolje najbolj perspektivnim

Novice

ZGODBE AKROBATOV z Urošem Slakom; gost Ivo Boscarol

Nekaj novega v Mestu Akrobatov! Tokratni gost - Ivo Boscarol.

Novice

SKLAD AKROBATOV: Anže Tratar

Akrobati preizkušate meje mogočega, uživate v ustvarjanju in se stalno sprašujete, kako bi nekaj izboljšali. Vizionarji. Geniji. Inovatorji s pravimi vrednotami. Zelo ste redki, zato včasih nerazumljeni. A prav taki postanete inovatorji, ki spreminjate svet na bolje.

Sklad akrobatov nudi štipendije in podporno okolje najbolj perspektivnim

Če razvijaš svoj produkt in imaš podjetnost v srcu?

Izpolni spodnji vprašalnik (brez skrbi, ni pretežkih vprašanj).