logo katapult
Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Administrator-knjigovodja

KATAPULT je podjetniško okolje, kjer podpiramo startup podjetja. Hkrati pa ustvarjamo podjetniško okolje podpornih služb, visoko kvalificiranega testnega centra, proizvodnje in prostorov za podporo podjetnikom. Tako lahko v varnem okolju hitro dosegajo poslovne uspehe, ob tem pa ohranjajo svojo svobodo. Širimo pozitivno miselnost, spodbujamo podjetnost in podjetništvo prikazujemo v pozitivni luči.

Medse vabimo novega sodelavca ali sodelavko na delovnem mestu Administrator-knjigovodja. Iščemo prilagodljivo, komunikativno, natančno osebo, ki je timsko usmerjena, ima sposobnosti analitičnega razmišljanja in je pripravljena na stalno izobraževanje v dinamičnem okolju.

08.07.2025
blog single subtitle image

OPIS DEL IN NALOG NA DELOVNEM MESTU: 

Administrativna podpora za Katapult, zunanja podjetja in startupe:

  • Priprava in urejanje dokumentacije za interno uporabo in zunanje stranke.

  • Vodenje in arhiviranje dokumentacije v skladu z zakonodajo in internimi standardi.

  • Organizacija in spremljanje evidenc.

  • Nabava materiala za stranke.

  • Organizacija prevozov.

  • Obdelava naročil in pakiranje.

  • Organizacija službenih poti, priprava in kontrola potnih nalogov.

  • Vodenje evidence delovnega časa. 

  • Upravljanje z dohodno in odhodno pošto (fizično in elektronsko).

  • Naročanje in skrb za pisarniške materiale ter urejenost pisarniških prostorov.

  • Pomoč pri organizaciji dogodkov in izobraževanj, zagotavljanje ustrezne podpore med dogodki.


Urejanje računovodske in finančne administracije:

  • Sprejem in knjiženje vhodnih računov za Katapult in zunanja podjetja.

  • Priprava in pošiljanje izhodnih računov ter spremljanje plačil.

  • Usklajevanje s strankami in računovodskim servisom.

  • Priprava in pošiljanje faktur, ponudb in naročil.

  • Vodenje evidence plačil in plačilni promet

  • Opozarjanje neplačnikov na zamujene plačilne roke.

  • Vodenje saldakontov.

  • Evidenca obstoječih in novo nabavljenih osnovnih sredstev.

  • Priprava podatkov za računovodstvo.


Dodatna pričakovanja:

  • Natančnost, odgovornost in organizacijske sposobnosti.

  • Upravljanje časa in prioritizacija nalog.

  • Analitično razmišljanje.

  • Poznavanje stroškovnega, materialnega in finančnega knjigovodstva.

  • Samostojnost, zanesljivost in natančnost pri delu.

  • Znanje zakonodaje s področja računovodstva in davkov.

  • Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika.

  • Dobro poznavanje MS Office in drugih digitalnih orodij.

  • Sposobnost dela v dinamičnem okolju in učinkovito upravljanje z več nalogami hkrati.


IZOBRAZBA IN DELOVNE IZKUŠNJE: 

  • Vsaj V. stopnje izobrazbe. Prednost imajo kandidati z opravljeno specializacijo na visokošolskem strokovnem programu, Bolonjski program magisterij stroke (2. bol. st.) ekonomske smeri.

  • Izkušnje s področja knjigovodstva.

  • Napredna usposobljenost za delo z urejevalniki besedil, preglednicami, medmrežjem, elektronsko pošto 

  • Izpit B kategorije.


NUDIMO

Poleg redne zaposlitve (Trbovlje, Gabrsko 12) in nagrajevanja na uspešnost poslovanja so dodatne ugodnosti še: 

  • RAZNOLIKA EKIPA: Smo ciljno usmerjeno podjetje, ki zaupa v posameznika, ter njegove sposobnosti. Visoka stopnja avtonomije pri delu v pozitivnem, stimulativnem  in inovativnem delovnem okolju. Sproščena in energična organizacijska kultura s poudarkom na spoštovanju sodelavcev, kreativno okolje z veliko možnostmi izražanja posameznika na področjih, ki so mu najljubša

  • SKRB ZA ZDRAVJE: Sprostitvene dejavnosti med delom, zdrav zajtrk, sveže pripravljeno kosilo, ergonomsko urejeno delovno mesto 

  • USMERJANJE KARIERNE POTI: Mentorski proces, letni razgovori, izobraževanja, možnosti rednega napredovanja, osebna in strokovna rast posameznika.

  • DELO Z VRHUNSKO OPREMO: Za najboljše rezultate so potrebna najboljša orodja, zato poskrbimo, da imajo vsi kadri najbolj ustrezno opremo, da lahko kvalitetno opravljajo svoje delo.

  • WORK-LIFE BALANCE: Razumevanje do zasebnega življenja sodelavcev. 

  • DODATEK NA DELOVNO USPEŠNOST: Sodelavec prične ob zaposlitvi prejemati variabilni del iz poslovne uspešnosti. 

  • FLEKSIBILNI DELOVNI ČAS: Prihod na delo in odhod z dela sta fleksibilna.

    … in še marsikatera malenkost, ki na koncu veliko pomeni. 


Prijave so odprte do 25. 7. 2025. Svoj življenjepis pošljite na: info@katapult.si

Ostale Novice

Novice

6. Druženje učiteljic in učiteljev v Trbovljah

V petek, 27. 6. 2025, smo imeli v novih prostorih Katapult SMART 6. druženje učiteljic in učiteljev prve triade. Na druženje je bilo povabljenih 20 matičnih šol in 32 podružničnih šol. Druženja se je udeležilo deset matičnih šol in deset podružničnih šol. Mnogi so se opravičili zaradi zaključne konference na šoli. Druženje smo začeli s pozdravni

Novice

Skupaj za podjetniško prihodnost žensk v Bosni in Hercegovini

Skupaj za podjetniško prihodnost žensk v Bosni in Hercegovini - Obisk sodelujočih v projektu BIHUB II delegacije v Katapultu.

Novice

SKLAD AKROBATOV: Domen Dolar

Akrobati preizkušate meje mogočega, uživate v ustvarjanju in se stalno sprašujete, kako bi nekaj izboljšali. Vizionarji. Geniji. Inovatorji s pravimi vrednotami. Zelo ste redki, zato včasih nerazumljeni. A prav taki postanete inovatorji, ki spreminjate svet na bolje.

Sklad akrobatov nudi štipendije in podporno okolje najbolj perspektivnim

Novice

SKLAD AKROBATOV: Nino Kolander

Akrobati preizkušate meje mogočega, uživate v ustvarjanju in se stalno sprašujete, kako bi nekaj izboljšali. Vizionarji. Geniji. Inovatorji s pravimi vrednotami. Zelo ste redki, zato včasih nerazumljeni. A prav taki postanete inovatorji, ki spreminjate svet na bolje.

Sklad akrobatov nudi štipendije in podporno okolje najbolj perspektivnim

Če razvijaš svoj produkt in imaš podjetnost v srcu?

Izpolni spodnji vprašalnik (brez skrbi, ni pretežkih vprašanj).