logo katapult
Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Administrator

KATAPULT je podjetniško okolje, kjer podpiramo startup podjetja. Širimo pozitivno miselnost, spodbujamo podjetnost in podjetništvo prikazujemo v pozitivni luči.

Medse vabimo novega sodelavca ali sodelavko na delovnem mestu Administrator. Iščemo prilagodljivo, komunikativno, natančno osebo, ki je timsko usmerjena, ima sposobnosti analitičnega razmišljanja in je pripravljena na stalno izobraževanje v dinamičnem okolju.

07.10.2025
blog single subtitle image

OPIS DEL IN NALOG NA DELOVNEM MESTU:

 

Administrativna podpora za Katapult, zunanja podjetja in startupe:

  • Organizacijska podpora pri vsakodnevnih procesih.

  • Priprava in urejanje dokumentacije v skladu z zakonodajo in internimi standardi.

  • Organizacija in spremljanje evidenc.

  • Nabava materiala za stranke, vodenje evidenc v ERP, organizacija prevozov.

  • Obdelava naročil in pakiranje.

  • Podpora pri organizaciji in izvedbi dogodkov in izobraževanj.

Urejanje računovodske in finančne administracije:

  • Sprejem in knjiženje vhodnih in izhodnih računov.

  • Priprava in pošiljanje izhodnih računov ter spremljanje plačil.

  • Usklajevanje s strankami in računovodstvom.

  • Priprava in pošiljanje faktur, ponudb in naročil.

  • Vodenje evidence plačil in plačilni promet.

  • Vodenje saldakontov.

  • Evidenca osnovnih sredstev.

  • Skrb za ažurno finančno evidenco in pripravo podatkov za računovodstvo.

Pričakujemo:

  • najmanj V. stopnjo izobrazbe, zaželeno ekonomske smeri (prednost imajo kandidati z višjo ali visokošolsko izobrazbo),

  • izkušnje s področja knjigovodstva in finančne administracije,

  • poznavanje osnov zakonodaje in davčnih predpisov,

  • dobro znanje MS Office in digitalnih orodij (poznavanje programa Opal je prednost),

  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika,

  • natančnost, samostojnost in zanesljivost pri delu,

  • dobre organizacijske sposobnosti ter učinkovito upravljanje časa in prioritet,

  • komunikativnost, iznajdljivost in analitično razmišljanje,

  • sposobnost dela v dinamičnem okolju z več nalogami hkrati,

  • vozniški izpit B kategorije.

Ponujamo:

  • delo v spodbudnem in dinamičnem okolju,

  • sodelovanje z raznolikimi podjetji in startupi,

  • možnost osebnega in strokovnega razvoja,

  • urejene delovne pogoje in prijetno delovno okolje.


Prijave so odprte do 21. oktobra 2025. 

Svoj življenjepis pošljite na: info@katapult.si

Ostale Novice

Novice

Katapult & Katapult Robotika na Ars Electronica Festivalu 2025

Med 3. in 7. septembrom je v Linzu potekal Ars Electronica Festival 2025 z naslovom Panic, ki je tudi letos mednarodni umetniški in znanstveni skupnosti predstavil najsodobnejše prakse na presečišču umetnosti, znanosti in tehnologije. Festival velja za največjega tovrstne vrste na svetu. Letos je Ars Electronica

Novice

SKLAD AKROBATOV: Klemen Semelbauer

Akrobati preizkušate meje mogočega, uživate v ustvarjanju in se stalno sprašujete, kako bi nekaj izboljšali. Vizionarji. Geniji. Inovatorji s pravimi vrednotami. Zelo ste redki, zato včasih nerazumljeni. A prav taki postanete inovatorji, ki spreminjate svet na bolje.

Sklad akrobatov nudi štipendije in podporno okolje najbolj perspektivnim

Novice

6. Druženje učiteljic in učiteljev v Trbovljah

V petek, 27. 6. 2025, smo imeli v novih prostorih Katapult SMART 6. druženje učiteljic in učiteljev prve triade. Na druženje je bilo povabljenih 20 matičnih šol in 32 podružničnih šol. Druženja se je udeležilo deset matičnih šol in deset podružničnih šol. Mnogi so se opravičili zaradi zaključne konference na šoli. Druženje smo začeli s pozdravni

Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Administrator-knjigovodja

Medse vabimo novega sodelavca ali sodelavko na delovnem mestu Administrator-knjigovodja. Iščemo prilagodljivo, komunikativno, natančno osebo, ki je timsko usmerjena, ima sposobnosti analitičnega razmišljanja in je pripravljena na stalno izobraževanje v dinamičnem okolju.

Če razvijaš svoj produkt in imaš podjetnost v srcu?

Izpolni spodnji vprašalnik (brez skrbi, ni pretežkih vprašanj).