Zakaj je blagovna znamka tako pomembna? Zelo nazorno to prikaže George Deriso v videu …
Kaj je blagovna znamka?
Blagovna znamka je možganska povezava med vizualno podobo in zgodbo. Je tisto, kar govorijo ljudje o tvoje podjetju.
Na kaj torej stranke najprej pomislijo, kaj občutijo in kakšen vtis dobijo, ko pridejo v stik s tvojim podjetjem?
ZAČETKI PODJETJA: Kaj se lahko naredi takoj, z 0 evri investicije?
.
- določiti glavni brand (je to oseba – Tina Maze, podjetje – Najdi.si ali produkt -Talking Tom)
- določiti imena (podjetja, produkta, osebe – naprimer Lady Gaga)
- vrednote podjetja – Kaj zagovarjaš?
- kaj je tvoj močan ZAKAJ – Kaj želiš spremeniti v tem svetu? Kaj je tvoje globoko bistvo, da ustvarjaš, kar ustvarjaš?
- tvoja zgodba – Zakaj si začel delati, kar delaš? Kako se je vse skupaj začelo? Kaj te je inspiriralo?
- najti in zapisati silver bullets – Kaj so tvoje posebnosti? Po čem si edinstven?
- na kaj bodo najprej pomislili, ko zagledajo tvoje podjetje – Kakšna čustva bo vzbudila v ljudeh? (Bo to akcija – Just do it; hvaležnost – Merci, domačnost – Slovenija moja dežela, uporništvo in drugačnost – Think different …)
- vizija – Zakaj bo zaradi tvojega dela svet lepši, boljši

PODJETJE RASTE: Naslednji koraki, ki zahtevajo majhno količino denarja
.
Določiti CGP – celostno grafično podobo podjetja:
- registrirane blagovne znamke
- logotip
- barve v vseh barvnih paletah – CMYK, RGB in Pantone
- tipografija in variacije
- oblikovne variacije logotipa
- barvne variacije logotipa
Smiselno je vse združiti v en dokument (CGP), v katerega dodamo še vizijo in misijo.
Namig:
- 99designs.com – poceni, hitro in učinkovito
- dokument CGP javno objavi
PODJETJE ŽE USPEŠNO POSLUJE – Postopoma investiraš več časa in več denarja
.
Blagovna znamka se mora odražati na vsakem koraku. Dobesedno.


Namig:
- Večje kot je podjetje, težje je spreminjati celostno grafično podobo.
Za gradnjo močne blagovne znamke potrebuješ dvoje: čas in denar. Veliko časa in veliko denarja. Podjetja v gradnjo blagovne znamke ponavadi namenijo 5 – 8 % prihodkov.
“Ne glede na to, kako močno blagovno znamko se sčasoma zgradi, v vsakem primeru so pomembni trdni temelji. Kljub temu, da je blagovna znamka skoraj prva stvar, ki jo določimo, pa izgradnja le-te potrebuje največ časa.”
Dogodki se pripravljajo v okviru operacije SIO-KATAPULT 2020-22.