Zakaj je blagovna znamka tako pomembna? Zelo nazorno to prikaže George Deriso v videu … 

Kaj je blagovna znamka?

Blagovna znamka je možganska povezava med vizualno podobo in zgodbo. Je tisto, kar govorijo ljudje o tvoje podjetju. 

Na kaj torej stranke najprej pomislijo, kaj občutijo in kakšen vtis dobijo, ko pridejo v stik s tvojim podjetjem?

ZAČETKI PODJETJA: Kaj se lahko naredi takoj, z 0 evri investicije?

    . 

  • določiti glavni brand (je to oseba – Tina Maze, podjetje – Najdi.si ali produkt -Talking Tom)
  • določiti imena (podjetja, produkta, osebe – naprimer Lady Gaga)
  • vrednote podjetja – Kaj zagovarjaš?
  • kaj je tvoj močan ZAKAJ – Kaj želiš spremeniti v tem svetu? Kaj je tvoje globoko bistvo, da ustvarjaš, kar ustvarjaš?
  • tvoja zgodba  – Zakaj si začel delati, kar delaš? Kako se je vse skupaj začelo? Kaj te je inspiriralo?
  • najti in zapisati silver bullets – Kaj so tvoje posebnosti? Po čem si edinstven?
  • na kaj bodo najprej pomislili, ko zagledajo tvoje podjetje – Kakšna čustva bo vzbudila v ljudeh? (Bo to akcija – Just do it; hvaležnost – Merci, domačnost – Slovenija moja dežela, uporništvo in drugačnost – Think different …)
  • vizija – Zakaj bo zaradi tvojega dela svet lepši, boljši

Namigi:

  • Sploh v začetku je zelo učinkovito, da je ime izdelka enako imenu podjetja (naprimer Apple).
  • Preveri primernost imena v drugih jezikih, v drugih kulturah.
  • Ko določaš imena, preveri patentne zaščite

PODJETJE RASTE: Naslednji koraki, ki zahtevajo majhno količino denarja

    . 

Določiti CGP – celostno grafično podobo podjetja:

  • registrirane blagovne znamke
  • logotip
  • barve v vseh barvnih paletah – CMYK, RGB in Pantone
  • tipografija in variacije
  • oblikovne variacije logotipa
  • barvne variacije logotipa

Smiselno je vse združiti v en dokument (CGP), v katerega dodamo še vizijo in misijo.

Namig: 

  • 99designs.com – poceni, hitro in učinkovito
  • dokument CGP javno objavi

PODJETJE ŽE USPEŠNO POSLUJE – Postopoma investiraš več časa in več denarja

    . 

Blagovna znamka se mora odražati na vsakem koraku. Dobesedno.

Namig: 

  • Večje kot je podjetje, težje je spreminjati celostno grafično podobo.

Za gradnjo močne blagovne znamke potrebuješ dvoje: čas in denar. Veliko časa in veliko denarja. Podjetja v gradnjo blagovne znamke ponavadi namenijo 5 – 8 % prihodkov.

“Ne glede na to, kako močno blagovno znamko se sčasoma zgradi, v vsakem primeru so pomembni trdni temelji. Kljub temu, da je blagovna znamka skoraj prva stvar, ki jo določimo, pa izgradnja le-te potrebuje največ časa.”

Dr. Jure Knez

VIRTUALNO PRIJATELJI

Zaupaj nam svoj email naslov, da te enkrat ali dvakrat v mesecu malo pozdravimo in te obvestimo o dogajanju na Katapultu (dogodki, novosti, uporabna znanja, včasih tudi kaj zabavnega in dobrodelnega …).

KLIKNI TUKAJ ZA PRIJAVO

Dogodki se pripravljajo v okviru operacije SIO-KATAPULT 2020-22.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si