Mozaik podjetnosti
Kako se naučiti potrebnih veščin in znanj za gradnjo uspešnega podjetja?
Danes je na voljo mnogo izobraževanj. Vendar kako naj podjetnik na začetku poslovne poti ve, katera zares potrebuje, katera so ključna in katera nepotreben balast? Zgolj neorganizirano nabiranje teoretičnega znanja je prej ovira kot prednost.
Zato smo v Katapultu razvili MOZAIK PODJETNOSTI – ključna znanja iz praks uspešnih podjetnikov. Praksa je pokrepljena tudi s teorijo strokovnjakov posameznih področij – iz Slovenije in tujine.
V Katapultu te podpremo še z mentoriranjem in storitvami, da se zares lahko osredotočiš na bistvo posla – razvoj izdelka in prodajo. Pot od strasti do uspeha ti bo tako hitrejša, lažja, z manj zapleti in več zabave.
Od strasti do uspeha
MOZAIK PODJETNOSTI je prejel nagrado EEPA – European Enterprise Promotion award
Nacionalni zmagovalec v kategoriji “Investing in Entrepreneurial Skills”
1. Razvoj podjetne miselnosti
1.1 Se spogleduješ s podjetništvom? >>
Podjetništva se ne učimo v šolah, zato je mnogim še tuje, nepoznano in morda strašljivo. Vendar če primerjamo s športom, kar naenkrat dobimo preprost splošen pogled, kdaj podjetništvo zares je, kar se od nas pričakuje, katere veščine moramo razviti in na kaj biti pozorni.
1.2 Predstavi idejo svetu >>
Kako predstavim idejo svetu? Katere so glavne prednosti moje rešitve? Kako postati samozavesten, da prepričam prve stranke?
1.3 Poslovni in finančni načrt >>
Še tako dobra ideja brez načrta bo hitro uvenela. Ali obstaja trg za mojo idejo? Kako določim ceno izdelka, stroške, financiranje? Kako sestavim poslovni načrt? Dovolj dobro poznam svoje stranke? Ali lahko od tega živim? Kako vzpostaviti in vzdrževati kontakt s strankami?
2. Vodenje ekip
2.1 Motivacija ekipe >>
Kako sestaviti dobro ekipo sodelavcev? Trojec – manager, prodajnik, razvijalec.
2.2 Komunikacija >>
Kaj so ključne veščine dobre komunikacije? Kako reševati konflikte? Kako podajati in sprejemati kritike? Zlata pravila komunikacije.
2.3 Vodenje ekip >>
Kakšna je razlika med vodjo in managerjem? Kako ustvariti skupinsko miselnost? Kako spodbuditi ustvarjalnost in sodelovanje?
2.4 Nagrajevanje in solastništvo zaposlenih >>
Kako motivirati zaposlene, da delujejo, kot da je to njihovo podjetje?
2.5 Planiranje >>
Ali imamo določen stoletni plan, katere so naše osnovne vrednote? Kako določamo petletne in kako letne plane?
3. Prodaja in marketing
3.1 Grajenje blagovne znamke >>
Kaj je moj glavni zakaj, kaj silver bullets, kaj vizija in vrednote? Kaj so ključni elementi CGP-ja? Kaj je končni cilj grajenja imena?
3.2 Marketing >>
Kako se lotiti marketinga v začetku podjetja in kako razvijati dalje? Digitalni ali klasični marketing – kateri je boljši? Kako dobiti dovolj obiska na spletno stran?
3.3 Prodaja >>
Kateri kanali prodaje so primerni zame? Kako prepričati stranko, da kupi izdelek? Kakšna je glavna vloga prodajnika? Kakšne so prodajne marže?
3.4 Vstop na tuje trge >>
Kaj je pravi način vstopa na tuje trge? Kaj so najpogostejše napake? Je smiselno imeti distributerja ali lastno prodajno mrežo? Kako prilagajaš cene izdelkov po svetu, kako plače zaposlenih?
4. Vodenje podjetja
4.1 Odprtje podjetja >>
Katere vrste podjetja poznamo in katero je najprimernejše zame? Kaj potrebujem, da odprem podjetje?
4.2 Pridobitev sredstev >>
Kako pridobim začetni kapital? Na kaj moram pri tem paziti?
4.3 Pravne podlage in osnove računovodstva >>
Kako uredimo pravne podlage poslovanja? Kako se uredi davke? Materialno poslovanje.
4.4 Osnove branja bilanc >>
Kako brati bilanco stanja in izkaz poslovnega izida?
4.5 Zaposlovanje >>
Kako izplačati plače? Katere dodatne obveznosti so do zaposlenih?
4.6 Prodaja podjetja >>
Kdaj je podjetje smiselno prodati? Kako vem, koliko je vredno moje podjetje? Kje najti kupca?
5. Proizvodnja in razvoj
5.1 Razvoj izdelka >>
Kako razviti izdelek z visoko dodano vrednostjo? Kako narediti prvi prototip? Razvoj mehanskih komponent, razvoj elektronike, razvoj programske opreme (kanban, scrum) in projektno vodenje.
5.2 Prenos v proizvodnjo >>
Kakšna je tehnologija razvoja? Kakšni so tehnološki postopki? Kdaj dati izdelek v svet? Kdaj je smiselno pisati navodila za uporabo? Kaj je CE certifikat in kako ga pridobiš?
5.3 Proizvodnja >>
Splošen pregled materialnega poslovanja, postopki proizvodnje, servis in podpora uporabnikom.
Predavatelji Mozaika podjetnosti
Soustanovitelj in večinski lastnik podjetja Dewesoft, lastnik Katapulta
Soustanovitelj Dewesofta
Direktor Dewesofta
Vodja kakovosti v Dewesoftu, direktor Katapulta
Head of Application Software Development Dewesoft
HW developer Dewesoft
Head of PMO Dewesoft
TQM Assistant Dewesoft
Senior mechanical design engineer Dewesoft
Latin America Regional Manager Dewesoft
.Vodja prodaje Dewesofta
.Avtorica več knjižnih uspešnic, ustanoviteljica Založbe 5KA
Soustanovitelj Tovarne podjemov, vodja platforme Start:up Slovenija
Tehnični direktor Katapulta
Športni in poslovni psiholog
Mentor in predavatelj – mojster prodaje
Operations Management Expert Dewesoft
Mentor in profesor podjetništva na Univerzi Kolorado
Ustanovitelj Primum d.o.o.
Direktorica Targo finance d.o.o.
Direktor Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja (LUI)
SEO svetovalec, seos.si
(Z)NAJDI SE računovodstvo; avtor knjige (Z)NAJDI SE v podjetništvu
Lastnik MyTeam Motocross, solastnik Mi6 Marketing Intelligence
Za konec (ali začetek?)
Ustvarjaj s strastjo, dobro premisli strategijo, zgradi odlično ekipo in se ob vsem tem neizmerno zabavaj.
Jure Knez