“Fantje, rabimo pomoč. Kaj ko bi nam pomagali narediti predstavitveni video Katapulta?”

Tako nekako se je začela zgodba najjačega podjetja na svetu. Ok, mogoče malo pretiravamo. Ali pa ne. No, sami ocenite.

Ko smo razmišljali, kako bi lahko dijaki STPŠ Trbovlje posneli predstavitveni video Katapulta, nismo in nismo dobili res dobre ideje. Težko je kratko, jedrnato in razumljivo prikazati vso ponudbo, ki jo ima Katapulta za podjetnike.  To namreč ni klasičen podjetniški pospeševalnik …

“Najlažje bi tole posneli, če bi sami koristili podporo na Katapultu in iz prve roke videli, kako vam lahko pomagamo.”

“Če je tako … Jo bomo pa našli!” so bili samozavestni. No, ni to tako enostavno … Vendar ni minilo nekaj minut, že so švigale ideje vrh idej, ko je kar naenkrat, niti ne vemo točno kdaj in kako, prišla beseda: “ŠKRINCA!” 

Prišleki ne-trboveljčani smo le čudno gledali. “Škrinca?”

“Ja, škrinca. Kako ne veste, kaj je škrinca? Vsak Trboveljčan ve, da je to napolitanka.”

Ideja na idejo, sprejemanje dobrih in opuščanje slabih predlogov je skristaliziralo TOP idejo – kaj če bi naredili večfunkcijsko orodje v obliki napolitanke, v katerem so vključena vsakodnevna orodja, ki bi jih potrebovala vsaka oseba v 21. stoletju (USB ključek, sledilnik ključev, odpirač …)? Namen produkta bi bil zmanjšanje števila orodji, ki jih imamo na ključih, v eno samo napravo.

Nam se je zdela ideja dobra. Ne dobra – vrhunska je!

Ko je še Jure Knez, lastnik Katapulta in večinski lastnik in soustanovitelj podjetja Dewesoft nekaj časa molče poslušal naše razlage, potem pa odločno potrdil: “Fantje, tole je top! Zakaj je ne bi zares naredili? Evo, na Katapultu vam bomo pa pomagali. Just do it!” so vedeli: “To je to!”

In začela se je razburljiva pot Škrince. Top ekipa: Dominik Janc, Danijel Tomić, Roj Klopčič in Jan Lah Škrbec. 

Če bi tem štirim dijakom dan pred tem kdo rekel: “Ej, pri svojih 16-ih, 17-ih letih boste ustanavljali svoj prvi startup,” bi jih samo debelo pogledali. “Ah, ti si nor.” Evo jih, pa so tu, na tej poti, ki se je začela 17. 3. 2022. Mladi podjetniki “to-be” razvijajo Škrinco.

.

Kaj se je v tem času že naredilo?

S pomočjo glavnega mentorja na Katapultu (Jernej Ženko) so najprej naredili preprost in jasen plan: določili vodjo projekta in vlogo vsakega člana ekipe (marketing, software, snemanje in produkcija, hardware razvoj …), podelili naloge in odgovornosti, določili časovni plan in tedenske sestanke …

In AKCIJA! 

Sedaj se dobivajo vsak teden in aktivno razvijajo ŠKRINCO, vzporedno pa gradijo marketing in osvajajo znanja vodenja podjetja.

Eno njihovih prvih vprašanj je bilo: “A lahko mladoletni že odpremo svoj d.o.o.?” Pojdite do naše Neje, računovodkinje, pa vam bo vse lepo razložila, da potem skupaj poiščete rešitve.

Nadalje:

  • Naredili so analizo trga – preko preprostega vprašalnika so povprašali ljudi, kaj bi si želeli imeti v Škrinci. Dobili so več kot 500 izpolnjenih vprašalnikov, ki jim pomagajo pri razvoju izdelka naprej. Na Katapultu smo jim pomagali z našimi bazami prejemnikov e-novic, da smo zajeli več ljudi.
  • Naredili so spletno stran Skrinca.com in že delajo marketing. Kadar je pisanje tekstov izziv, v Katapultu najdemo pisateljico in vodjo založbe Petro Škarja, da jim pomaga. “Seveda, z veseljem!”
  • Razvijajo ohišje – peljali smo jih do Boštjana Petka, ki vodi strojno delavnico Dewesofta, če bi jim lahko pomagal. V sosednji stavbi sta tudi Matic in Anže iz Katapulta METAL, kjer lahko naredijo skoraj karkoli iz kovine.
  • Elektronika je izziv – koga imamo v Katapultu, da bi jim lahko pomagal? ElderON bi znal … Pojdimo do njih. V hiši imamo tudi L-tek, ki lahko polaga vezja.
  • Razvijajo software. Za sledilnik Škrince smo jih povezali s Chipolom, da uporabijo njihovo tehnologijo (povezovanje je zakon!).
  • Prišli so tudi že do prvih (večjih) izzivov – nek zakon določa, da ne smeš imeti izdelkov v obliki hrane … Hitro smo poklicali našega mentorja za pravo –  Jerneja Goričarja, da skupaj najdejo rešitev.
  • Prodaja. Prodaja je ključna. Jernej jih uči, kako se v treh minutah dobro predstavi produkt in proda potencialnim kupcem. Dobili so tudi že eno večje naročilo za poslovna darila (Jure, mi te držimo za besedo!).
  • Povezali smo jih z našim zunanjim mentorjem Matejem Kebričem, da so naredili že prvi osnutek 3D izrisa Škrince, 
  • Imeli so že prvo javno predstavitev poslovne ideje ŠKRINCA (slika spodaj).
  • Naredili so že prvi print izdelka.
  • Prejeli so častno priznanje “Honerable mention Inženirske iskre” >>

Kako jim gre naprej?

Spremljajte jih na tej povezavi >>, kjer bodo redno obveščali razvoj Škrince in nastanek najjačega podjetja na svetu! 

Škrinca STPŠ Trbovlje
Škrinca STPŠ trbovlje Katapult