logo katapult
Zgodbe Akrobatov

ZGODBE AKROBATOV: Škrinca

Iz dijaškega projekta se je spontano razvila ideja o Škrinci - multifunkcijski obesek v obliki napolitanke ("škrinca" po trboveljsko).

Petra Škarja 09.12.2023
blog single subtitle image

“Fantje, rabimo pomoč. Kaj ko bi nam pomagali narediti predstavitveni video Katapulta?”

Tako nekako se je začela zgodba najjačega podjetja na svetu. Ok, mogoče malo pretiravamo. Ali pa ne. No, sami ocenite.

Ko smo razmišljali, kako bi lahko dijaki STPŠ Trbovlje posneli predstavitveni video Katapulta, nismo in nismo dobili res dobre ideje. Težko je kratko, jedrnato in razumljivo prikazati vso ponudbo, ki jo ima Katapulta za podjetnike. To namreč ni klasičen podjetniški pospeševalnik …

“Najlažje bi tole posneli, če bi sami koristili podporo na Katapultu in iz prve roke videli, kako vam lahko pomagamo.”

“Če je tako … Jo bomo pa našli!” so bili samozavestni. No, ni to tako enostavno … Vendar ni minilo nekaj minut, že so švigale ideje vrh idej, ko je kar naenkrat, niti ne vemo točno kdaj in kako, prišla beseda: “ŠKRINCA!” 

Prišleki ne-trboveljčani smo le čudno gledali. “Škrinca?”

“Ja, škrinca. Kako ne veste, kaj je škrinca? Vsak Trboveljčan ve, da je to napolitanka.”

Ideja na idejo, sprejemanje dobrih in opuščanje slabih predlogov je skristaliziralo TOP idejo – kaj če bi naredili večfunkcijsko orodje v obliki napolitanke, v katerem so vključena vsakodnevna orodja, ki bi jih potrebovala vsaka oseba v 21. stoletju (USB ključek, sledilnik ključev, odpirač …)? Namen produkta bi bil zmanjšanje števila orodji, ki jih imamo na ključih, v eno samo napravo.

Nam se je zdela ideja dobra. Ne dobra – vrhunska je!

Ko je še Jure Knez, lastnik Katapulta in večinski lastnik in soustanovitelj podjetja Dewesoft nekaj časa molče poslušal naše razlage, potem pa odločno potrdil: “Fantje, tole je top! Zakaj je ne bi zares naredili? Evo, na Katapultu vam bomo pa pomagali. Just do it!” so vedeli: “To je to!”

In začela se je razburljiva pot Škrince. Ekipa: Dominik Janc, Danijel Tomić, Roj Klopčič in Jan Lah Škrbec. 

Če bi tem štirim dijakom dan pred tem kdo rekel: “Ej, pri svojih 16-ih, 17-ih letih boste ustanavljali svoj prvi startup,” bi jih samo debelo pogledali. “Ah, ti si nor.” Evo jih, pa so tu, na tej poti, ki se je začela 17. 3. 2022. Mladi podjetniki “to-be” razvijajo Škrinco.

Iz ideje v prakso ... 

S pomočjo mentorjev (predvsem Jernej Ženko) na Katapultu so najprej naredili preprost in jasen plan: določili vodjo projekta in vlogo vsakega člana ekipe (marketing, software, snemanje in produkcija, hardware razvoj …), podelili naloge in odgovornosti, določili časovni plan in tedenske sestanke …

In AKCIJA! 

Sedaj se dobivajo vsak teden in aktivno razvijajo ŠKRINCO, vzporedno pa gradijo marketing in osvajajo znanja vodenja podjetja.

Eno njihovih prvih vprašanj je bilo: “A lahko mladoletni že odpremo svoj d.o.o.?” Pojdite do Markota, našega računovodja, da vam bo razložil osnove računovodstva. 

Nadalje:

  • Naredili so analizo trga – preko preprostega vprašalnika so povprašali ljudi, kaj bi si želeli imeti v Škrinci. Dobili so več kot 500 izpolnjenih vprašalnikov, ki jim pomagajo pri razvoju izdelka naprej. Na Katapultu smo jim pomagali z našimi bazami prejemnikov e-novic, da smo zajeli več ljudi.

  • Naredili so spletno stran Skrinca.com in že delajo marketing. Kadar je pisanje tekstov izziv, v Katapultu najdemo pisateljico in vodjo založbe Petro Škarja, da jim pomaga. “Seveda, z veseljem!"

  • Razvijajo ohišje – peljali smo jih do Boštjana Petka, ki vodi strojno delavnico Dewesofta, če bi jim lahko pomagal. V sosednji stavbi sta tudi Matic in Anže iz Katapulta METALa, kjer lahko naredijo skoraj karkoli iz kovine.

  • Elektronika je izziv – koga imamo v Katapultu, da bi jim lahko pomagal? ElderON bi znal … Pojdimo do njih. V hiši imamo tudi L-tek, ki lahko polaga vezja.

  • Razvijajo software. Za sledilnik Škrince smo jih povezali s Chipolom, da uporabijo njihovo tehnologijo (povezovanje je zakon!).

  • Prišli so tudi že do prvih (večjih) izzivov – nek zakon določa, da ne smeš imeti izdelkov v obliki hrane … Hitro smo poklicali našega mentorja za pravo – Jerneja Goričarja, da skupaj najdejo rešitev.

  • Prodaja. Prodaja je ključna. Jernej jih uči, kako se v treh minutah dobro predstavi produkt in proda potencialnim kupcem. Dobili so tudi že eno večje naročilo za poslovna darila (Jure, mi te držimo za besedo!).

  • Povezali smo jih z našim zunanjim mentorjem Matejem Kebričem, da so naredili že prvi osnutek 3D izrisa Škrince, 

  • Imeli so že prvo javno predstavitev poslovne ideje ŠKRINCA. 

  • Naredili so že prvi print izdelka, v pomoč jim je bil profesionalni 3D tiskalnik v Katapultu.

  • Prejeli so častno priznanje “Honerable mention Inženirske iskre” (bravo!)

Sedaj pa pogumno dalje!

Ostale Novice

Zgodbe Akrobatov

ZGODBE AKROBATOV: Dino Florjančič in MonoDAQ (Dewesoft Monitoring)

"Če bi mi leta 2015 kdo povedal, da bom potreboval štiri leta, da se bom znebil minimalne plače, šest let, da bo podjetje postalo stabilno, in osem let, da bo ustvarilo prvi večji dobiček … morda takrat ne bi izbral te poti."

Leta

Novice

STORIES OF ACROBATS: Dino Florjančič and MonoDAQ (Dewesoft Monitoring)

"If someone had told me in 2015 that it would take me four years to get rid of the minimum wage, six years to make the company stable and eight years to make the first major profit... I might not have chosen this path then."

In 20

Novice

ŠTUDENTSKO DELO

Iščemo zagnane študente, ki želijo delati z nami. Pri delu boš sestavljal kable, naprave in instrumente ter nudil podporo startupom pri zagonu proizvodnje. Skozi delo se boš naučil različnih spretnosti, kot so spajkanje, vijačenje, testiranje in o

Novice

Testiranje s solno meglo

Testiranje s solno meglo je metoda za preverjanje odpornosti izdelkov proti koroziji.

Če razvijaš svoj produkt in imaš podjetnost v srcu?

Izpolni spodnji vprašalnik (brez skrbi, ni pretežkih vprašanj).