Pridruži se seriji interaktivnih delavnic, ki pomenijo vstopnico v svet podjetnosti in uspeha.

Podkrepljena so z mentoriranjem in storitvami, da se zares lahko osredotočiš samo na bistvo – ustvarjanje novega.

Pot od strasti do uspeha ti bo tako hitrejša, lažja, z manj zapleti in več zabave.

BISTVENO:

Delaj, kar te res veseli.

Ustvarjaj s strastjo.

Mozaik podjetnosti

Od strasti do uspeha. 

1. Razvoj podjetne miselnosti

1.1 Spoznaj sebe: Pogosto je najtežji del poti samega sebe prepričati, da zmorem. Zakaj si želim ustvarjati? Imam v sebi dovolj strasti, ki je gorivo, da premagam težave?

1.2 Od ideje do načrta: Še tako dobra ideja brez načrta bo hitro uvenela. Ali je moja ideja zares dobra? Kako določim ceno izdelka, stroške, financiranje? Kako sestavim poslovni načrt?

1.3 Zgradi ekipo: Kje sem močan in kje šibek? Na katerih področjih potrebujem pomoč? Kako zgradim ekipo sodelavcev in zunanjih izvajalcev, da bomo dobro delali skupaj?

1.4 Predstavi svojo idejo svetu: Kako predstavim idejo svetu? Katere so glavne prednosti moje rešitve? Kako postati samozavesten, da prepričam prve stranke?

1.5 Analiza trga: Ali obstaja trg za mojo idejo? Dovolj dobro poznam svoje stranke? Ali lahko od tega živim? Kako vzpostaviti in vzdrževati kontakt s strankami?

2. Vodenje ekip

2.1 Grajenje ekipe: Kako zagotoviti, da ekipa deluje v smeri ciljev? Kako urejati težave znotraj ekipe? Kako kreairati kulturo podjetja in zakaj je to tako pomembno?

2.2 Motivacija člankov ekipe: Katere možnosti motiviranja imamo? Kako obvladovati različne osebnosti? Kaj so programi lastništva sodelavcev?

2.3 Delo s člani ekipe: Katere načine zaposlitve poznamo? Kako zaposlim novega sodelavca? Kako nekoga odpustimo? Kako ocenjevati sodelavce, kako urediti napredovanja?

2.4 Mehke veščine vodenja: Ali razumem potrebe sodelavcev? Kateri so osnovi motivatorji človeške narave, če poznamo človeško psihologijo? Kako ta orodja uporabljati v vsakodnevnem življenju?

2.5 Orodja za vodenje: Ali imamo določen 100, katere so naše osnovne vrednote? Katera orodja poznamo za ohranjanje motivacije, inovacij? Kako jih uporabiti v vsakodnevnem življenju?

3. Prodaja & marketing

3.1 Grajenje blagovne znamke: Kaj je moj glavni zakaj, kaj silver bullets, kaj vizija in vrednote? Kako začeti? Kaj so ključni elementi CGP-ja? Kaj je končni cilj grajenja imena?

Poglej si več vsebine o GRAJENJU BLAGOVNE ZNAMKE>>

..

3.2 Marketing: Kako se lotiti marketinga v začetku podjetja in kako razvijati dalje? Digitalni ali klasični marketing – kateri je boljši? Kako naj poskrbim, da bom viden? Kako dobiti dovolj obiska na spletno stran? Kako narediti SEO analizo?

Poglej si več vsebine o MARKETINGU>>

..

3.3 Prodaja: Kateri kanali prodaje so primerni zame? Kako prepričati stranko, da kupi izdelek prvič in kako jo prepričati, da kupi naslednjič? Kakšna je glavna vloga prodajnika? Kakšne so prodajne marže?

Poglej si več vsebine o PRODAJI >>

4. Vodenje podjetja

4.1 Odpri podjetje: Katere vrste podjetja poznamo in katero je najprimernejše zame? Kaj potrebujem, da odprem podjetje? Kakšni so postopki? Na kaj moram biti pozoren?

4.2 Pridobi sredstva: Kaj moram vedeti o denarnemu toku? Kako pridobim začetni kapital? Potrebujem zunanje investitorje? Kako izračunati prihodke in stroške?

4.3 Pravne podlage: Kaj sestaviti družbeno pogodbo? Kako uredimo pravne podlage poslovanja – pogodbe o zaposlitvi, pogodbe s strankami, NDA …?

4.4 Osnove računovodstva: Kdo sledi prihodkom in stroškom? Kako brati bilanco stanja in izkaz poslovnega izida? Kako se uredi davke? Kaj in kako poročamo?

4.5 Plače: Kako izplačati plače? Katere dodatne obveznosti so do zaposlenih? Kako se ureja dopuste, bolniške, porodniške?

4.6 Izvoz: Kako izvažamo? Kakšne so razlike med državami – Evropa, Azija, Amerika? Kako plačamo davke in carine?

4.7 Poslovna analitika: Katera orodja poznamo? Kako jih uvedemo? Kateri in koliko merilnikov je smiselnih?

5. Proizvodnja in razvoj

5.1 Od ideje preko prototipa do izdelka: Kako razviti dober izdelek? Kako ga testirati in pomen CE znaka? Kako urediti kosovnico? Kdo so najboljši dobavitelji?  Kateri deli proizvodnje so lahko urejeni z zunanjimi dobavitelji? Kako izbrati strateškega partnerja?

5.2 Organizacija proizvodnje: Katere sisteme, stroje in orodja potrebujemo, da lahko organiziramo proizvodnjo? Kateri so ključni procesi in kako jih organiziramo, da so učinkoviti?

5.3 Materialno poslovanje: Kako organizirati skladišče? Kakšne so osnove poslovanja s strani materiala/orodja/opreme? Kako vgraditi material v izdelke in ga potem prodati?

5.4 Servis in podpora uporabnikom: Katere elemente podpore potrebujejo stranke? Katere garancije moramo nuditi? Kakšna je naša politika vračil, popravil?

Za konec (ali začetek?)

Ustvarjaj s strastjo, dobro premisli strategijo, zgradi odlično ekipo
in se ob vsem tem neizmerno zabavaj.