Podjetništva nas ne učijo v šolah, mnogi tudi nimamo tega zgleda doma. Kje se torej sploh lahko naučiš potrebnih veščin in znanj?

Opazili smo, da je na trgu ogromno izobraževanj. Vendar kako naj podjetnik na začetku poslovne poti ve, katera zares potrebuje, katera so ključna in kaj mora usvojiti? Zgolj neorganizirano nabiranje teoretičnega znanja je prej ovira kot prednost.

Zato smo v Katapultu razvili MOZAIK PODJETNOSTI. Sklop izobraževanj, ki so razdeljena v pet ključnih področij, ki jih mora podjetnik sčasoma usvojiti. Namenoma to niso akademska teoretična znanja, ampak so ključni ljudje uspešnega podjetja Dewesoft iz 20-letnih praks podali prečiščena praktična znanja.  Pomembno je, da veš, kaj je res ključno in kaj moraš obvladati “u nulo” na točki, kjer se nahajaš. Z ostalim balastom se ne obremenjuj. In ravno to dobiš v Mozaiku podjetnosti. Ko obvladaš prvo stopničko, greš dalje. In nato dalje. Vse do uspešnega podjetja.

V Katapultu te lahko podkrepimo še z mentoriranjem in storitvami, da se zares lahko osredotočiš samo na bistvo – ustvarjanje novega. Pot od strasti do uspeha ti bo tako hitrejša, lažja, z manj zapleti in več zabave.

BISTVENO:

Delaj, kar te res veseli.

Ustvarjaj s strastjo.

Mozaik podjetnosti

Od strasti do uspeha

1. Razvoj podjetne miselnosti

1.1 Spoznaj sebe: Pogosto je najtežji del poti samega sebe prepričati, da zmorem. Zakaj si želim ustvarjati? Imam v sebi dovolj strasti, ki je gorivo, da premagam težave?

1.2 Od ideje do načrta: Še tako dobra ideja brez načrta bo hitro uvenela. Ali je moja ideja zares dobra? Kako določim ceno izdelka, stroške, financiranje? Kako sestavim poslovni načrt?

1.3 Zgradi ekipo: Kje sem močan in kje šibek? Na katerih področjih potrebujem pomoč? Kako zgradim ekipo sodelavcev in zunanjih izvajalcev, da bomo dobro delali skupaj?

1.4 Predstavi svojo idejo svetu: Kako predstavim idejo svetu? Katere so glavne prednosti moje rešitve? Kako postati samozavesten, da prepričam prve stranke?

1.5 Analiza trga: Ali obstaja trg za mojo idejo? Dovolj dobro poznam svoje stranke? Ali lahko od tega živim? Kako vzpostaviti in vzdrževati kontakt s strankami?

2. Vodenje ekip

2.1 Motivacija ekipe: Kako sestaviti dobro ekipo sodelavcev? Koga potrebujemo v ekipi? Raznolikost posameznikov. Trojec – finančnik, prodajnik, mojster.

Poglej si več o MOTIVACIJI EKIPE >>

.

2.2 Komunikacija: Kaj so ključne veščine dobre komunikacije? Kako reševati konflikte? Kako podajati in sprejemati kritike? Zlata pravila komunikacije.

Poglej si več o KOMUNIKACIJI >>

.

2.3 Vodenje ekip: Kakšna je razlika med vodjo in managerjem? Kako voditi sestanke? Kako ustvariti skupinsko miselnost? Kako spodbuditi ustvarjalnost in sodelovanje?

Poglej si več o VODENJU EKIP >>

.

2.4 Nagrajevanje in solastništvo: Kako motivirati zaposlene, da delujejo, kot da je to njihovo podjetje? Kako ustvariti izjemno predanost podjetju?

Poglej si več o NAGRAJEVANJE IN SOLASTNIŠTVO >>

 . 

2.5 Planiranje: Ali imamo določen stoletni plan, katere so naše osnovne vrednote? Kako določamo petletne in kako letne plane? Kako plane pretvorimo v realnost?

Poglej si več vsebine o PLANIRANJU >>

3. Prodaja & marketing

3.1 Grajenje blagovne znamke: Kaj je moj glavni zakaj, kaj silver bullets, kaj vizija in vrednote? Kako začeti? Kaj so ključni elementi CGP-ja? Kaj je končni cilj grajenja imena?

Poglej si več vsebine o GRAJENJU BLAGOVNE ZNAMKE>>

..

3.2 Marketing: Kako se lotiti marketinga v začetku podjetja in kako razvijati dalje? Digitalni ali klasični marketing – kateri je boljši? Kako naj poskrbim, da bom viden? Kako dobiti dovolj obiska na spletno stran? Kako narediti SEO analizo?

Poglej si več vsebine o MARKETINGU>>

..

3.3 Prodaja: Kateri kanali prodaje so primerni zame? Kako prepričati stranko, da kupi izdelek prvič in kako jo prepričati, da kupi naslednjič? Kakšna je glavna vloga prodajnika? Kakšne so prodajne marže?

Poglej si več vsebine o PRODAJI >>

4. Vodenje podjetja

4.1 Odpri podjetje: Katere vrste podjetja poznamo in katero je najprimernejše zame? Kaj potrebujem, da odprem podjetje? Kakšni so postopki? Na kaj moram biti pozoren?

4.2 Pridobi sredstva: Kaj moram vedeti o denarnemu toku? Kako pridobim začetni kapital? Potrebujem zunanje investitorje? Kako izračunati prihodke in stroške?

4.3 Pravne podlage in osnove računovodstva: Kaj sestaviti družbeno pogodbo? Kako uredimo pravne podlage poslovanja – pogodbe o zaposlitvi, pogodbe s strankami, NDA …? Kdo sledi prihodkom in stroškom? Kako brati bilanco stanja in izkaz poslovnega izida? Kako se uredi davke? Kaj in kako poročamo?

4.4 Plače: Kako izplačati plače? Katere dodatne obveznosti so do zaposlenih? Kako se ureja dopuste, bolniške, porodniške?

4.5 Izvoz: Kako izvažamo? Kakšne so razlike med državami – Evropa, Azija, Amerika? Kako plačamo davke in carine?

4.6 Poslovna analitika: Katera orodja poznamo? Kako jih uvedemo? Kateri in koliko merilnikov je smiselnih?

4.7 Prodaja podjetja: Kdaj je podjetje smiselno prodati? Kaj je pri tem pomembno? Kako vem, koliko je vredno moje podjetje? Kje najti kupca?

5. Proizvodnja in razvoj

5.1 Od ideje preko prototipa do izdelka: Kako razviti dober izdelek? Kako ga testirati in pomen CE znaka? Kako urediti kosovnico? Kdo so najboljši dobavitelji?  Kateri deli proizvodnje so lahko urejeni z zunanjimi dobavitelji? Kako izbrati strateškega partnerja?

5.2 Organizacija proizvodnje: Katere sisteme, stroje in orodja potrebujemo, da lahko organiziramo proizvodnjo? Kateri so ključni procesi in kako jih organiziramo, da so učinkoviti?

5.3 Materialno poslovanje: Kako organizirati skladišče? Kakšne so osnove poslovanja s strani materiala/orodja/opreme? Kako vgraditi material v izdelke in ga potem prodati?

5.4 Servis in podpora uporabnikom: Katere elemente podpore potrebujejo stranke? Katere garancije moramo nuditi? Kakšna je naša politika vračil, popravil?

Predavatelji mozaika podjetnosti

dr. Jure Knez

Jure je soustanovitelj in večinski lastnik podjetja Dewesoft, ki zaposluje 250 ljudi in deluje v 50-ih državah sveta. Je tudi ustanovitelj in lastnik podjetniškega pospeševalnika Katapult.

prof. George Deriso

George je profesor podjetništva na univerzah in svetovalec podjetnikom ter investitorjem po vsem svetu. Ima praktične podjetniške izkušnje, saj je ustanovil osem tehnoloških podjetij, pred tem pa 15 let delal v Applu.

Townsend Wardlaw

Townsend z mentorstvom in znanjem podpira ustanovitelje nastajajočih podjetij, predvsem na področju prodaje.  Zgradil je že več kot 100 prodajnih organizacij.

mag. Aleš Vičič

Aleš je športni in poslovni psiholog. Po dvajsetih letih podpiranja vrhunskih dosežkov v športu zdaj znanja in izkušnje deli ključnim kadrom v podjetjih, ki delujejo v podobno zahtevnem okolju, kot vrhunski športniki.

Tomaž Kotar

Tomaž je lastnik blagovne znamke na področju športa (MyTeam Motocross), solastnik podjetja Mi6 Marketing Intelligence, poleg tega pa oblikuje prodajne strategije v startup podjetjih (naprimer Avta, Elevelo, 62Motosport itd.).

Tilen Sotler

Tilen je COO in tako en ključnih ljudi v podjetju Dewesoft, ki zaposluje 250 ljudi in deluje v 50-ih državah sveta.

Mihael Gornik

Mihael (Mišo) je vodja kakovosti v podjetju Dewesoft in en ključnih mentorjev startupom v Katapultu.

Andrej Orožen

Andrej je soustanovitelj in direktor podjetja Dewesoft, ki zaposluje 250 ljudi in deluje v 50-ih državah sveta. Je tudi en ključnih mentorjev v Katapultu.

Za konec (ali začetek?)

Ustvarjaj s strastjo, dobro premisli strategijo, zgradi odlično ekipo
in se ob vsem tem neizmerno zabavaj.