Pridruži se seriji interaktivnih delavnic, ki pomenijo vstopnico v svet podjetnosti in uspeha.

Podkrepljena so z mentoriranjem in storitvami, da se zares lahko osredotočiš samo na bistvo – ustvarjanje novega.

Pot od strasti do uspeha ti bo tako hitrejša, lažja, z manj zapleti in več zabave.

BISTVENO:

Delaj, kar te res veseli.

Ustvarjaj s strastjo.

Mozaik podjetnosti

Od strasti do uspeha. 

1. Razvoj podjetne miselnosti

1.1 Spoznaj sebe: Pogosto je najtežji del poti samega sebe prepričati, da zmorem. Zakaj si želim ustvarjati? Imam v sebi dovolj strasti, ki je gorivo, da premagam težave?

1.2 Od ideje do načrta: Še tako dobra ideja brez načrta bo hitro uvenela. Ali je moja ideja zares dobra? Kako določim ceno izdelka, stroške, financiranje? Kako sestavim poslovni načrt?

1.3 Zgradi ekipo: Kje sem močan in kje šibek? Na katerih področjih potrebujem pomoč? Kako zgradim ekipo sodelavcev in zunanjih izvajalcev, da bomo dobro delali skupaj?

1.4 Predstavi svojo idejo svetu: Kako predstavim idejo svetu? Katere so glavne prednosti moje rešitve? Kako postati samozavesten, da prepričam prve stranke?

1.5 Analiza trga: Ali obstaja trg za mojo idejo? Dovolj dobro poznam svoje stranke? Ali lahko od tega živim? Kako vzpostaviti in vzdrževati kontakt s strankami?

2. Vodenje ekip

2.1 Grajenje ekipe: Kako zagotoviti, da ekipa deluje v smeri ciljev? Kako urejati težave znotraj ekipe? Kako kreairati kulturo podjetja in zakaj je to tako pomembno?

2.2 Motivacija člankov ekipe: Katere možnosti motiviranja imamo? Kako obvladovati različne osebnosti? Kaj so programi lastništva sodelavcev?

2.3 Delo s člani ekipe: Katere načine zaposlitve poznamo? Kako zaposlim novega sodelavca? Kako nekoga odpustimo? Kako ocenjevati sodelavce, kako urediti napredovanja?

2.4 Mehke veščine vodenja: Ali razumem potrebe sodelavcev? Kateri so osnovi motivatorji človeške narave, če poznamo človeško psihologijo? Kako ta orodja uporabljati v vsakodnevnem življenju?

2.5 Orodja za vodenje: Ali imamo določen 100, katere so naše osnovne vrednote? Katera orodja poznamo za ohranjanje motivacije, inovacij? Kako jih uporabiti v vsakodnevnem življenju?

3. Prodaja & marketing

3.1 Grajenje blagovne znamke: Kaj je moj glavni “zakaj”? Zakaj je zgodba tako zelo pomembna? Kako začeti? Kaj je končni cilj grajenja imena?

3.2 Marketing na splošno: Kje stranke iščejo podobne produkte? Kaj so glavne prednosti izdelka in kako jih izpostaviti?

3.3 Digitalni marketing: Kako naj poskrbim, da bom viden? Katera orodja so primerna za moj posel? Kako narediti SEO analizo?

3.4 Klasični marketing: Katere metode klasičnega marketinga poznamo in koliko stanejo? Ali so dogodki in sejmi mrtvi? Kdaj so uporabni?

3.5 Prodaj svoj izdelek: Kakšen vtis pustim pri stranki? Kateri kanali prodaje so primerni zame? Koliko stanejo? Kako prepričati stranko, da kupi izdelek prvič in kako jo prepričati, da kupi naslednjič?

3.6 Direktna prodaja: Kakšna je glavna vloga prodajnika? Kako delati s stranko, kako obdržati stik in kako zaključiti posel?

4. Vodenje podjetja

4.1 Odpri podjetje: Katere vrste podjetja poznamo in katero je najprimernejše zame? Kaj potrebujem, da odprem podjetje? Kakšni so postopki? Na kaj moram biti pozoren?

4.2 Pridobi sredstva: Kaj moram vedeti o denarnemu toku? Kako pridobim začetni kapital? Potrebujem zunanje investitorje? Kako izračunati prihodke in stroške?

4.3 Pravne podlage: Kaj sestaviti družbeno pogodbo? Kako uredimo pravne podlage poslovanja – pogodbe o zaposlitvi, pogodbe s strankami, NDA …?

4.4 Osnove računovodstva: Kdo sledi prihodkom in stroškom? Kako brati bilanco stanja in izkaz poslovnega izida? Kako se uredi davke? Kaj in kako poročamo?

4.5 Plače: Kako izplačati plače? Katere dodatne obveznosti so do zaposlenih? Kako se ureja dopuste, bolniške, porodniške?

4.6 Izvoz: Kako izvažamo? Kakšne so razlike med državami – Evropa, Azija, Amerika? Kako plačamo davke in carine?

4.7 Poslovna analitika: Katera orodja poznamo? Kako jih uvedemo? Kateri in koliko merilnikov je smiselnih?

5. Proizvodnja in razvoj

5.1 Od ideje do prototipa: Kako razviti dober izdelek? Kako ga testirati in pomen CE znaka? Kako izbrati dobavitelje? Kako urediti kosovnico?

5.2 Organizacija proizvodnje: Katere sisteme, stroje in orodja potrebujemo, da lahko organiziramo proizvodnjo? Kateri so ključni procesi in kako jih organiziramo, da so učinkoviti?

5.3 Nabava: Kdo so najboljši dobavitelji? Kateri deli proizvodnje so lahko urejeni z zunanjimi dobavitelji? Kako izbrati strateškega partnerja?

5.4 Materialno poslovanje: Kako organizirati skladišče? Kakšne so osnove poslovanja s strani materiala/orodja/opreme? Kako vgraditi material v izdelke in ga potem prodati?

5.5 Servis in podpora uporabnikom: Katere elemente podpore potrebujejo stranke? Katere garancije moramo nuditi? Kakšna je naša politika vračil, popravil?

Za konec (ali začetek?)

Ustvarjaj s strastjo, dobro premisli strategijo, zgradi odlično ekipo
in se ob vsem tem neizmerno zabavaj.